ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
گزارش میدانی از آخرین تحولات سوریه؛

محاصره پایتخت داعش/ خبری از آتش‌بس نیست

اتاق عملیات موسوم به «خشم فرات» اعلام کرد که در محله‌های «حطین و الیرموک» واقع در غرب شهر رقه نیروهای کرد با عناصر داعش درگیر هستند.

بازخبر / آخرین تحولات میدانی سوریه و جبهه نبرد با تروریسم از قرار ذیل است:

وزارت دفاع روسیه از شلیک ۶ فروند موشک کروز از رزمناو و زیردریایی مستقر در نزدیکی سوریه، به اهدافی از داعش در این کشور خبر داد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: این موشک‌ها از نوع کروز «کالیبر» بوده و روز جمعه به سمت اهدافی از داعش در استان «حما» شلیک شده است.

این شلیک‌ها توسط رزمناو «ادمیرال گریگروویچ» و زیردریایی «کراسنودار» که در شرق دریای مدیترانه مستقر هستند، انجام شده و درپی آن مرکز فرماندهی و انبار مهمات داعش منهدم شد.

بر اساس بیانیه این وزارتخانه، پس از پرتاب موشک‌های کروز، جنگنده‌های نیروی هوافضای روسیه اهداف و تروریست‌های باقی‌مانده از داعش در این استان را نابود کردند.

از جانب دیگر، نیروهای دموکراتیک سوریه که غالبا کُرد هستند در جبهه جنوبی رقه پیشروی کردند و امروز موفق شدند این شهر را به‌صورت کامل از همه اطراف محاصره کنند.

به نوشته فارس، یک منبع نظامی کُرد به وبگاه خبری معارض «عنب» گفت که عملیات نظامی در حال حاضر در همه جبهه‌ها در جریان است و نیروهای کُرد موفق شده‌اند از دو طرف رود فرات با یکدیگر تلاقی پیدا کنند.

اتاق عملیات موسوم به «خشم فرات» اعلام کرد که در محله‌های «حطین و الیرموک» واقع در غرب شهر رقه نیروهای کرد با عناصر داعش درگیر هستند.

امروز هجدهمین روز آغاز عملیات کردها موسوم به «نبرد بزرگ» برای سیطره بر رقه است.

همچنین «جمال الزعبی» نماینده استان درعا در پارلمان سوریه دستیابی به هرگونه توافق مصالحه با تروریست‌ها در این استان را تکذیب کرد.

وی اعلام کرد که تلاش‌هایی در این راستا آغاز شده ولی به‌خاطر اقدامات تروریست‌ها و اصرار آنان برای حمله به افراد غیرنظامی، این مسأله فعلا بعید به‌نظر می‌رسد.

روز گذشته برخی از رسانه‌ها گزارش دادند که دولت سوریه در درعا با تروریست‌ها به توافق آتش بس یا مصالحه دست یافته است.

وی تصریح کرد که از صبح روز گذشته شاهد شدیدترین درگیری‌ها در جبهه «المنشیه» و «درعا البلد» هستیم و ارتش نیز دامنه عملیات خود را گسترش داده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

1 نظر برای “محاصره پایتخت داعش/ خبری از آتش‌بس نیست”

  1. محسن گفت:

    به امید نابودی همه داعشی ها و جنایت کارها

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *