چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

بغل کردن دختر ترامپ برای سناتور دردسرساز شد + عکس

دیروز در حالی که ایوانکا ترامپ دیروز به ساختمان کنگره رفت تا در مورد مساله مالیات و اصلاحات آن با سناتورهای آمریکایی رایزنی کند، استقبال سناتور مارکو روبیو از ایوانکا و بغل کردن آن در بسیاری از رسانه های اجتماعی بازتاب داشته است.

بازخبر /وب سایت شبکه سی ان ان در گزارشی نوشت: دیروز در حالی که ایوانکا ترامپ دیروز به ساختمان کنگره رفت تا در مورد مساله مالیات و اصلاحات آن با سناتورهای آمریکایی رایزنی کند، استقبال سناتور مارکو روبیو از ایوانکا و بغل کردن آن در بسیاری از رسانه های اجتماعی بازتاب داشته است.

این وب سایت در ادامه نوشت: سناتور مارکو روبیو ایوانکا را در صحن کنگره بغل کرده است که این اقدام مورد توجه بسیاری از رسانه ها واقع شده است. البته مارکو روبیو در پیام های توئیتری متعددی مدعی شد که این عکس به طوری گرفته شده است که احساس می شود من ایوانکا را بغل کرده ام اما واقعیت چیز دیگری است و فیلم ها نشان می دهند که حقیقت چیز دیگری بوده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *