اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

حالم بعد از تصادف جاده شمال هنوز خوب نشده است/روحیه بازیگری‌ام را از دست داده‌ام

بازیگر سریال تنهاترین سردار گفت: پیش از عید امسال در جاده متل قو تصادف بسیار شدیدی داشتم. بعد از آن تصادف کمی روحیه‌ام را از دست داده‌ام و همین امر باعث شده تا میلی به ادامه بازی نداشته باشم.

بازخبر / فتحعلی اویسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره کم‌کاری‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: کار هست و پیشنهادات هم وجود دارد اما من آنها را قبول نمی‌کنم. فعلاً به کارهای شخصی زندگی‌ام مشغولم و ترجیح می‌دهم کار نکنم.
بازیگر سریال “تنهاترین سردار” دلیل عدم پذیرش نقش‌ها را اینگونه توصیف کرد: پیش از عید امسال در جاده متل قو تصادف بسیار شدیدی داشتم. بعد از آن تصادف، کمی روحیه‌ام را از دست داده‌ام و همین امر باعث شده تا میلی به ادامه بازی نداشته باشم.
وی درباره تصادف شمال کشور خود در جاده شمال تاکید کرد: در آن تصادف خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم اما گاهی اتفاقاتی در زندگی می افتد که تاثیرش به مدت طولانی با انسان می‌ماند. آن حادثه برای من تلخ بود و هنوز احساس ناراحتی می‌کنم.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *