ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

یکهزار زندانی حافظ کل قرآن در کشور / شرکت ۱۱۵ هزار زندانی در برنامه‌های قرآنی/ فعالیت ۲۰۰ دارالقرآن در زندان‌ها

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: با تعامل سازمان زندان‌ها و برنامه ماه عسل از مرز آزاد سازی یک هزار زندانی فاقد سابقه عبور خواهیم کرد.

بازخبر / اصغر جهانگیر  ضمن تقدیر ازکمک‌های خیرین در آزادی سازی زندانیان فاقد سابقه تصریح کرد: تا امروز ۱۰۰ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان کمک شده است که تاکنون شرایط آزادی بیش از ۵۰۰ زندانی از زندان‌های کشور فراهم شده است.
وی در ادامه با تشریح فعالیت‌های قرانی در زندان‌ها از آمار یکهزار نفری زندانیان حافظ کل قران خبرداد و گفت: این افراد پیش از آمدن به زندان با قرآن هیچ آشنایی نداشتند که در ابتدا روخوانی قرآن را یاد گرفتند و در ادامه روانخوانی، قرائت، تجوید و حفظ قرآن را شروع کردند که بحمدالله شاهد موفقیت آنان هستیم.
وی اضافه کرد: در مجموع حدود ۱۱۵ هزار نفر از زندانیان به صورت خاص با برنامه‌های قرآنی در ارتباط هستند و در برنامه‌های فرهنگی همچون حفظ، تجوید، ترتیل ومفاهیم قرآن کریم شرکت می‌کنند.
جهانگیر افزود: ۲۰۰ دارالقرآن در زندان‌ها فعالیت می‌کنند و در زندان‌های سراسر کشور بحث آموزش در مرحله تجوید، ترتیل، حفظ و قرِائت برگزار می‌کنیم.
مشاور رئیس دستگاه قضا با اشاره به اینکه فعالیتهای فرهنگی در اصلاح و تربیت مددجویان تاثیرگذار است از برگزاری ۸۰۰ مسابقه قرآنی در زندان‌های سراسر کشور خبرداد.
وی تصریح کرد: بیش از ۷ سال است که مجموعه زندانهای کشور به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر در اهتمام به اقامه نماز شناخته می‌شود.
میزان/
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *