اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

۲ شرط اساسی مدافع جوان و ملی پوش برای پیوستن به پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن خارجی جدیدی در پست هافبک بازیساز است.

بازخبر / این بازیکن که بشار رسن نام دارد، یک هافبک عراقی و ملی پوش است که از نسل جدید فوتبال این کشور معرفی شده و سابقه بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برای کشورش دارد.

بشار رسن از سوی یک مدیربرنامه ایرانی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده و وقتی عراق به خاطر انجام بازی های خانگی خود در تهران اردو زده بود، مدیران باشگاه پرسپولیس با این بازیکن به صورت مستقیم نیز مذاکراتی داشتند تا جای خالی سروش را با او پر کنند.

جذب بشار رسن برای پرسپولیس دو خاصیت بزرگ به همراه دارد؛ اول اینکه سهمیه خارجی – آسیایی این تیم را پر می کند و در ثانی، از آنجا که بشار رسن تنها ۲۱ سال سن دارد، سهمیه بزرگسال را اشغال نخواهد کرد.

شنیدیم این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس دو شرط اساسی گذاشته؛ اول اینکه قراردادش ۸۰۰ میلیون باشد و در وهله دوم بتواند ۳۰ درصد از پول قراردادش را در همان زمان عقدقرارداد به صورت نقدی دریافت کند. پرسپولیسی ها تا حدودی با این شرایط کنار آمده اند اما به دنبال گرفتن تخفیف بیشتر از بشار رسن و مدیربرنامه هایش هستند. به هرحال قرار است این بازیکن تا روز چهارشنبه خبر نهایی را به باشگاه پرسپولیس بدهد.

پسندیدم(7)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *