ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت:

هرمزگان به بیش از صدها کیلومتر جاده نیاز دارد/نباید جلال و مقام یک پست مسئولان را به خود بگیرد

نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت گفت: توقعمان از آقای مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان ساماندهی وضعیت استان در بحث جاده‌ای است زیرا در حال حاضر بیش از صدها کیلومتر جاده وجود ندارد که این موضوع باید هر چه زودتر برطرف شود.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی ذوالقدر صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: از آقای مجرد راضی بودیم و زحمات زیادی برای حمل‌ونقل جاده‌ای استان کشیدند.

وی با بیان اینکه در جلسه با وزیر راه و شهرسازی بارها از عملکرد مناسب آقای مجرد صحبت شده است، تصریح کرد: امیدوارم آقای جوان به‌عنوان مدیری جوان اما توانمند در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان بتواند در مسیر مثبت گذشته گام بگذارد.

ذوالقدر با اشاره به اینکه امیدوارم مدیرکل جدید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان بتواند استان را باوجود محرومیت در این حوزه ارتقا دهد، اضافه کرد: همان‌طور که در این مدت مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان توانسته کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد، توقعمان از آقای جوان هم تکرار این موضوع است تا وضعیت استان در بحث جاده که بیش از صدها کیلومتر جاده وجود ندارد، برطرف شود.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه نباید به صندلی و مقام‌ها توجهی کنیم، خاطرنشان کرد: مسئولیت‌هایی که به انسان‌ها واگذار می‌شود، غنیمتی است برای خدمت به مردم جامعه و نباید جلال و مقام یک پست مسئولان را به خود بگیرد و در خدمت برای مردم از تلاشی دریغ کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *