ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شناسایی و انهدام باند قاچاق دختران به کویت/ سن ۱۷ تا ۳۰ سال

اعضای یک باند که اقدام به قاچاق دختران جوان و نوجوان به کویت کرده و آن‌ها را در اختیار شبکه‌های فساد و فحشا قرار می‌دادند شناسایی و دستگیر شدند.

بازخبر /به نقل از پایگاه خبری پلیس، وزارت امنیت گینه کوناکری از شناسایی و فروپاشی یک شبکه قاچاق دختران جوان که قصد داشت بیش از ۱۰ دختر را به کویت قاچاق کند خبر داد.

محمد کاسه سخنگوی وزارت امنیت گینه کوناکری در گفتگو با تلویزیون سراسری کشورش اعلام کرد این شبکه قاچاق انسان در حالی که قصد داشت ۱۱ دختر جوان را با هواپیما به کویت قاچاق کند روز سه شنبه توسط نیروهای امنیتی فرودگاه شناسایی شد و اعضای آن که دو گینه ای و سه سیرالئونی بودند بازداشت شدند.

قاچاقچیان در بازجویی‌های پلیس اعلام کردند قرار بود دختران جوان پس از ورود به کویت به عنوان خدمتکار در خانه های کویتی ها کار کنند اما سخنگوی وزارت امنیت گینه این ادعا را رد و تاکید کرد دختران جوان بلافاصله پس از ورود به کویت در اختیار شبکه های فساد و فحشا قرار می گیرند و دیگر امکان تماس با دنیای خارج و حتی والدینشان نیز برایشان میسر نیست.

وی افزود قاچاقچیان انسان پس از انتقال دختران به کویت، اوراق شناسایی آنها را می گیرند تا آنها امکان فرار از خانه های فحشا را نداشته باشند.

به گفته این مقام وزارت کشور گینه، یکی از دختران گینه ای که قبلا چنین سرنوشتی پیدا کرده است و اکنون در کویت به سر می برد در تماسی تلفنی اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار داد و ماموران پلیس با استفاده از همین اطلاعات، این گروه قاچاقچی را شناسایی کردند. قاچاقچیان برای انتقال دختران به کویت از هر یک از آنها ۴۷۰ دلار گرفته بودند.

مادر یکی از دختران ربوده شده که در کویت گرفتار چنین وضعی شده است، به پلیس گینه گفت دخترش در کویت با شرایطی جهنمی روبرو است اما نمی تواند از آنجا خارج شود. به گفته پلیس گینه، دخترانی که گرفتار این گروه های قاچاق می شوند بین ۱۷ تا ۳۰ سال دارند.

ماه گذشته نیز تعدادی از قاچاقچیان انسان که قصد داشتند چندین دختر جوان را به کشورهای عرب خاورمیانه منتقل کنند، در کوناکری بازداشت شده بودند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *