چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

شناسایی و انهدام باند کلان دوربین‌های مداربسته قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و انهدام باند کلان قاچاق کالا و کشف محموله ۶۵۰ میلیاردی دوربین‌های مداربسته قاچاق در استان خبر داد.

بازخبر /فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و انهدام باند کلان قاچاق کالا و کشف محموله ۶۵۰ میلیاردی دوربین‌های مداربسته قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، سردار عزیز اله ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی استان در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با قاچاق کالا و تأکید بر برخورد با باندهای کلان قاچاق، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از خروج دو دستگاه کانتینر حامل کالای قاچاق از گمرک شهید رجایی مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه‌روزی و ایست و بازرسی‌های موقت و مقطعی، دو دستگاه کانتینر مذکور را در محورهای خروجی استان شناسایی و در بازرسی از آن‌ها ۷۰ هزار دوربین مداربسته کشف کردند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه قاچاقچیان، کالاهای مذکور را با اسناد خلاف واقع و با عنوان قاب پلاستیکی و اجزاء و قطعات دوربین که از تعرفه گمرکی بسیار پایینی برخوردار هستند، از گمرک ترخیص کرده بودند، تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی و جمع‌آوری اسناد مشخص شد قاچاقچیان با این شیوه ۲۴۵هزار دوربین مداربسته را از گمرک خارج کرده‌اند.

این مقام انتظامی استان بابیان اینکه ارزش محموله‌های مذکور بنا به نظر کارشناسان ۶۵۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: سر شبکه اصلی این پرونده به همراه یک نفر از عاملان شناسایی که متهم اول در بندرعباس و دیگری با همکاری پلیس آگاهی استان گیلان طی یک اقدام ضربتی دستگیر شدند ؛ متهم اصلی با قرار وثیقه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی روانه زندان شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات فنی انجام‌شده مشخص شد که قاچاقچیان ۹ دستگاه کانتینر را با این شیوه از استان خارج کرده که دو دستگاه کانتینر حاوی ۷۰ هزار دوربین مداربسته به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال از سوی مأموران کشف و مابقی به‌عنوان کالای ازدست‌رفته محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر اینکه قاچاق برای کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی است و تمام انسان‌های مؤمن و باانصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند، از همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *