آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خبرخوش برای پرسپولیسی ها/ ۴پرونده دردسرساز سرخ ها مختومه شد

مسئولان پرسپولیس موفق شدند ۴ پرونده شکایت از این باشگاه در فیفا را برطرف کنند و مشکلی از این بابت تیم را به خطر نخواهد انداخت.

بازخبر / جونیور تادئو، مهاجم برزیلی ناموفق این تیم که با بدن ناآماده‌اش و حضور در تمرینات این تیم به سوژه رسانه‌ها و هواداران تبدیل شده بود و بعد از جدایی از این تیم به واسطه قرارداد یک سال و نیمه‌ای که داشت با شکایت به فیفا موفق شده‌ بود رای را به سود خود کند، اکنون با پیگیری مسئولان باشگاه و کمیته حقوقی این تیم با مختومه شدن پرونده‌اش مواجه شد.

دیگر بازیکنی که بعد از جدایی از پرسپولیس این تیم را محکوم کرده بود فرناندو گابریل بود که از سوی برانکو ایوانکوویچ در لیست مازاد قرار داشت تا او نیز به فیفا شکایت ببرد. روبرتو دسوزا را شاید هواداران پرسپولیس هم به خاطر نیاورند! هافبک برزیلی که در بدو حضورش در این تیم با پارگی رباط مواجه شد و بر همین اساس از این تیم کنار گذاشته شد تا او نیز با شکایت به فیفا و بی‌توجهی مسئولان وقت این تیم مشکل مالی سنگینی بر دوش پرسپولیس قرار دهد که در تازه‌ترین اقدام این تیم، پرونده این بازیکن نیز بسته شد و در نهایت مارکو سپانوویچ، هافبک مونته‌نگرویی که در فصل سیزدهم به جمع پرسپولیس اضافه شد. او با تنها یک بازی حضور در زمین بدترین عملکرد را به خود اختصاص داد و بعد از جدایی نیز با شکایت به فیفا خواهان غرامت شد که اکنون پرونده او نیز بسته شد تا پرسپولیس بابت این ۴ پرونده خیالش راحت شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *