اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
دادستان عمومی و انقلاب اراک:

اوباش و عاملان تیراندازی چند شب گذشته اراک در شهریار دستگیر شدند

قاسمی گفت:با تلاش و هماهنگی بین نیروهای انتظامی با مقامات قضایی، اوباش متواری و عاملان تیراندازی چند شب گذشته در اراک، امروز در شهرستان شهریار دستگیر شدند.

بازخبر / قاسمی دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی از دستگیری اوباش و متهمان متواری تیراندازی چند شب گذشته در اراک خبر داد و گفت: در روز پنج شنبه ساعت یک بامداد در اثر تیراندازی ۲ نفر از اوباش در پارک شهید باهنر اراک (پارکی جنگلی و خارج از شهر) ۴ نفر مجروح و مصدوم شدند و در حال حاضر در بیمارستان اراک بستری هستند.
وی ادامه داد: با تلاش و هماهنگی بین نیروهای انتظامی با مقامات قضایی، متهمین متواری امروز در شهرستان شهریار دستگیر شدند.
همچنین رییس کل دادگستری استان مرکزی در گفت و گو با میزان گفته بود درگیری چند شب گذشته در اراک نزاع خانوادگی و شخصی بوده است.
به گزارش خبرگزاری میزان، سرهنگ خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفته است: ساعات بامداد امروز یک حادثه تیراندازی در پارک شهید باهنر اراک به وقوع پیوست که بر اثر این حادثه پنج نفر مجروح شدند.
وی تصریح کرد: با اعلام این حادثه به پلیس ۱۱۰ بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند که با بررسی موضوع دریافتند ۲ نفر از راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی چند جوان تیراندازی و از محل متواری شده‌اند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مصدومان این حادثه از ناحیه کمر به پایین مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند و هم اکنون وضعیت عمومی آنان خوب است.
میزان/
پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *