ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

شناسایی و دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی دختران در فضای مجازی در هرمزگان

رئیس پلیس فتا هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی دختران و ایجاد مزاحمت در فضای مجازی خبر داد.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، سرهنگ علی اصغر افتخاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: برابر رصد فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی توسط کارشناسان پلیس فتا، فردی ناشناس که در نرم افزار اینستاگرام تصاویر دختران را بدون اجازه آنها انتشار می داد شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی انجام اقدامات فنی و تخصصی، سرنخی از متهم کشف که در ادامه روند رسیدگی به پرونده ،متهم به هویت معلوم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و رعایت اصل غافلگیری، در مخفیگاه خود دستگیر و پس از جمع‌آوری ادله جرم به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ افتخاری تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته از متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی بود که پس از روبرو شدن با ادله جرم لب به اعتراف گشود و بیان داشت این عمل را با همکاری یکی از دوستانش انجام داده است وهدف از کار خود را افزایش تعداد عضو ها و در نهایت فروختن آن بیان داشت.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضایی نفر دوم پرونده در مخفیگاه خود  دستگیر که این فرد نیز  در مواجهه با مستندات جمع‌آوری شده به جرم خود اعتراف کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *