ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
لیگ برتر آینده فشرده خواهد بود

بهروان: کی‌روش تا پایان جام جهانی برنامه داده است/ او خواهان اردوها و بازی‌های بیشتر است

مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش برنامه‌هایش را تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ ارایه کرده است.

بازخبر / غلامرضا بهروان رئیس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در زمان حضورش در این پست با تمام توان برای برگزاری منظم مسابقات لیگ برتر و کمک به تیم ملی تلاش کرد. اکنون او به عنوان مشاور سازمان لیگ فعالیت می‌کند و سعید فتاحی مسئول مسابقات لیگ برتر جانشین او شده است و سکان برنامه‌ریزی مسابقات را برعهده گرفته است.

با بهروان در مورد صعود تیم ملی و برنامه‌های لیگ برتر گفت و گویی به شرح زیر انجام دادیم:

فارس: نظر شما در مورد صعود تیم ملی به جام جهانی چیست؟

این صعود بسیار عالی و دلچسب بود. اکنون انتظارات از تیم ملی بالاتر رفته و با توجه به صعود زودهنگام تیم ملی قطعا کی‌روش هم می‌خواهد که اردوهای مناسب و بازی‌های تدارکاتی با کیفیتی برای تیم ملی تدارکات دیده شود.

فارس: صعود زودهنگام به سود برنامه مسابقات لیگ برتر خواهد شد؟

به هر حال ما هنوز دو بازی دیگر در مرحله مقدماتی جام جهانی داریم. هرچند این بازی‌ها از نظر امتیازی برای‌مان تشریفاتی محسوب می شوند اما بازی‌ها تیم ملی همیشه مهم هستند. ضمن اینکه فرصت خوبی هم برای فوتبال ما فراهم شده تا از بازیکنانی که نیاز به تجربه بیشتری دارند در این بازی‌ها استفاده شود. از سویی دیگر با توجه به اینکه امسال شاهد بازی‌های تیم ملی امید برای مقدماتی المپیک هستیم و سال بعد هم جام جهانی برگزار می‌شود مسابقات لیگ برتر بسیار فشرده خواهد بود.

فارس: یعنی شاهد چالش بزرگی بین باشگاه‌ها و تیم ملی در فصل آینده خواهیم بود؟

من از چالش حرف نمی‌زنم بلکه می‌گویم فشردگی مسابقات باشگاهی زیاد است و اولویت اصلی فوتبال ایران هم تیم ملی است. ضمن اینکه صعود تیم ملی و موفقیت این تیم به حساب همه باشگاه‌ها گذاشته می‌شود و همه در آن سهیم هستند. بنابراین با تعامل می‌توان شاهد برگزاری منظم لیگ برتر باشیم. از سویی دیگر کی‌روش هم تا پایان جام جهانی برنامه‌هایش را ارایه کرده ولی احتمال دارد که بازی‌های دوستانه و اردوهای جدیدی را هم درخواست کند.

فارس: یعنی بازهم شاهد درگیری بین مربیان باشگاهی و کی‌روش خواهیم بود؟

با صعود تیم ملی، فوتبال ایران جایگاهی بالاتر از قبل در فوتبال دنیا پیدا کرده است. این مهم با تلاش فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، باشگاه‌ها و کادرفنی تیم ملی به دست آمده و باید قدر آن را بدانیم. اینکه صعودی زودهنگام به جام جهانی داشتیم. دیگر شاهد بازی‌ پلی آْف و صعود به جام جهانی در لحظه‌های آخر نخواهیم بود.

فارس: چقدر برنامه‌ای که در زمان ریاست شما بر کمیته مسابقات تنظیم شده بود فصل آینده قابلیت اجرا خواهد داشت؟

تصور می‌کنم لیگ برتر در فصل آینده ۶ مرداد آغاز شود و فشردگی رقابت‌های لیگ برتر زیاد خواهد بود البته ما برنامه‌های لیگ را ارایه کرده بودیم و تصور می‌کنم بیشتر آن برنامه اجرایی شود. زیرا منافع همه طرفین در آن برنامه لحاظ شده بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *