اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

واکنش محسن مسلمان به جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس

مسلمان درباره جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس گفت: حرفی ندارم چون یک موضوع کاملاً شخصی است، سروش یا هر بازیکن دیگری خودش بهتر از هر کسی می‌تواند تصمیم‌ بگیرد و من نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم.

بازخبر / هم یکی از فوتبالیست‌هایی است که علاقه خاصی به والیبال دارد.

 او تا جایی که بتواند به سالن والیبال می‌رود تا مسابقات این رشته را تماشا کند. در گذشته هم یکی، دو مرتبه‌ای به همراه مهدی طارمی به تماشای مسابقات بانک سرمایه رفته تا بازی دوست مشترک‌شان شهرام محمودی را از نزدیک ببینند. مسلمان برای دیدن اولین بازی ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۷ در تهران برابر بلژیک هم به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی رفت که پاقدمش هم خوب بود و…

در روزهای تعطیلی تمرینات پرسپولیس دیروز با محسن مسلمان از والیبال شروع کردیم و به فوتبال، الاهلی عربستان و… رسیدیم؛

* می‌دانیم یکی از پایه‌های والیبال هستی و این رشته را دوست داری. آیا بازی‌های تیم ملی را تعقیب می‌‌کنی؟

مگر می‌شود بازی‌های تیم ملی والیبال را ندید؟ از همان بازی اول برابر ایتالیا و برزیل بگیرید تا صربستان.

* بازی با بلژیک را در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی دیدی؟

بله، به اتفاق یکی از دوستان به سالن ۱۲ هزار نفری آزادی رفتیم و شاهد بازی بسیار خوبی از سوی بچه‌ها بودیم که خدا را شکر به برد ۳ بر ۲ مقابل بلژیک انجامید.

* ولی به صربستان باختیم!

فدای سر ملی‌پوشان والیبال! این همه والیبالیست‌ها در مسابقات مختلف از لیگ جهانی بگیرید، تا بازی‌های آسیایی و المپیک دل مردم را شاد کردند و حالا به صربستان باختند. صربستان مدافع عنوان قهرمانی است و این موضوع را نباید فراموش کرد.

* مثل این است که از تیم ملی فوتبال ایران توقع داشته باشیم آلمان، قهرمان جهان، را شکست بدهد؟

این قیاس به نظر من درست نیست. هیچ تیمی یا رشته‌ای را نمی‌توان با رشته دیگری مقایسه کرد. هر رشته‌ای شرایط خودش را دارد.

* امشب تیم ملی در حالی با آرژانتین بازی دارد که خولیو ولاسکو را بالای سر خود می‌بیند. درباره این مسابقه حرفی نداری؟

تا جایی که می‌دانم آرژانتین جوان شده و کار بچه‌های ما به مراتب راحت‌تر از صربستان است. البته فراموش نباید کرد آرژانتین خولیو ولاسکو را دارد یک مربی بزرگ و سرد و گرم چشیده که خودش یک‌پا ستاره است.

* تا جایی که خبر داریم رابطه بسیار خوب و گرمی با شهرام محمودی داری. غیبت او در لیگ جهانی در حالی  احساس می‌شود که برخی‌ها در فضای مجازی به پشت خط‌زن سابق تیم ملی حمله کرده‌اند و…

در قبال شهرام محمودی بی‌معرفتی کردند. تا جایی که می‌دانم شهرام مصدوم بود و نمی‌توانست در خدمت تیم ملی باشد. متأسفانه برخی‌ها از روی ناآگاهی حرف‌هایی علیه محمودی زدند در حالی که او عاشق تیم ملی است.

* بسیار خوب، اگر موافق باشی کمی هم درباره فوتبال حرف بزنیم. همه این مصاحبه شد والیبال!

(باخنده) چه اشکالی دارد؟ الان که تمرینات ما تعطیل است و…

* قبل از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ما گفتی به قرعه فکر نمی‌کنید. حالا پس از برخورد با الاهلی عربستان هم چنین نظری داری؟

بله، قبل از قرعه‌کشی این مرحله به شما گفتم خیلی فرق نمی‌کند. حالا که به الاهلی عربستان خوردیم خیلی هم بد نشد!

*بد نشد؟!

چقدر خوب می‌شود با شکست دو حریف عربستانی فینالیست آسیا شویم. البته کار سختی پیش روی داریم و باید با حداکثر قدرت و تمرکز به مصاف الاهلی برویم.

* فکر می‌کنی الهلال عربستان از سد العین امارات بگذرد؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما به نظرم شانس الهلال بیشتر است البته العین هم حریف ساده‌ای نیست و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را یدک می‌کشد. هدف پرسپولیس رسیدن به فینال آسیاست و اول باید از سد الاهلی بگذریم. بعد هر حریفی به ما بخورد فرقی نخواهد کرد.

* راستی در مورد جدایی سروش رفیعی حرفی نداری؟

حرفی ندارم چون یک موضوع کاملاً شخصی است. سروش یا هر بازیکن دیگری خودش بهتر از هر کسی می‌تواند تصمیم‌ بگیرد و من نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *