اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
حمایت قاطع استاندار هرمزگان از شهرداری بندرعباس؛

جادری: شهرداری در بدترین شرایط اقتصادی بهترین خدمات را ارایه می‌کند/ رویکرد شهرداری بندرعباس، توسعه بافت فرسوده است

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه خدمت صادقانه برای مردم، الگویی از رفتار شهیدرجایی است، گفت: این خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در بندرعباس، گواه همین مدعا است.

به گزارش بازخبر ،جاسم جادری در آیین بهره‌برداری از یک خیابان جدید در محله کوی ملت ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: مدیر عالی شهر بندرعباس انسان بسیار نجیب و مردمی است، زیرا با وجود تنگدستی و مشکلات حاکم در جامعه، شهر را به بهترین شکل ممکن مدیریت می‌کند.

وی افزود: بارها نسبت به این مسئله که شهردار بندرعباس بدون هیاهو و حاشیه و بزرگنمایی اقدامات صورت گرفته مشغول خدمت‌رسانی به مردم شریف بندرعباس است، تأکید کرده‌ام.

استاندار هرمزگان ادامه داد: ما نیز در مجموعه استانداری و مدیریت کلان استان سعی کرده‌ایم همراه شهرداری بوده و اختیارات کامل در این حوزه به شهرداری داده‌ایم و مشوق شهرداری هستیم.

جادری با تأکید بر این که مردم نیازمند خدمت صادقانه و بی‌منت هستند، بیان کرد: شهرداری بندرعباس در این مسئله عزمش را جزم کرده و خدمت‌رسانی در حاشیه شهر و بافت‌‎های فرسوده را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

وی با تأکید بر اینکه بازگشایی معابر جدید در محلات بافت فرسوده نمونه عینی همین مسئله است، بیان کرد: با این اقدامات شهرداری بندرعباس، مردم در مناطق مذکور طعم خدمت را بیش از پیش چشیده‌ و لمس می‌کنند و تعبیر ما از این رویکرد، خدمت خالصانه به شهروندان است.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه خدمت صادقانه برای مردم، الگویی از رفتار شهیدرجایی است، تصریح کرد: این خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در بندرعباس، گواه همین مدعا است.

رییس شورای اداری استان هرمزگان اظهار کرد: بسیاری از درآمدهای شهرداری‌ بندرعباس محقق نمی‌شود و کسانی که باید مجوز و پروانه‌های لازم را بگیرند، از این کار امتناع می‌کنند، با این وجود کمترین مشکلی در شهر وجود دارد و حقیقتاً این دستاورد، کار آسانی نیست.

جادری گفت: البته در بحث فضای سبز، نیاز بیشتری احساس می‌شود و شهرداری باید در این مقوله مهم تلاش‌های جدی‌تیر را انجام دهد، زیرا این نیاز به شدت در بخش‌های مختلف احساس می‌شود.

اضافه می شود، در این مراسم خیابان جدید ملت ۳۱ به طول ۵۲۶ متر و عرض ۱۲ متر مورد بهره برداری قرار گرفت و سایر پروژه های شهرداری بندرعباس نیز در هفته دولت سال جاری افتتاح می شود.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *