ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

هدف دشمن نفوذ به کانون‌ خانواده است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: پرچم‌دار نفوذ، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که کمر به نابودی امت حزب‌الله بسته‌اند و هدف دشمن، نفوذ به کانون‌های گرم خانواده است.

بازخبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، سردار رضا ترابی در مجمع فصلی ناحیه سپاه بستک که در محل سالن اجتماعات مهد قرآن علوم دینی شهر بستک برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵۰۰ شهید ایرانی فاجعه منا اظهار داشت: همواره باید مظلومیت آنها را به خاطر داشته باشیم، چراکه آنها مظلومانه و در سرزمین وحی به شهادت رسیدند.

وی افزود: کشور ما دارای اشرافیت اطلاعاتی کاملی است که اجازه نفوذ آگاهانه و یا ناآگاهانه را به دشمنان نخواهد داد و هرگونه تحرکی قبل از انجام، در نطفه خفه خواهد شد و از نمونه‌های آن می‌توان به دستگیری تفنگداران آمریکایی در آب‌های خلیج فارس و یا دستگیری گروهک‌های معاند در شمال غرب کشور در ماه گذشته اشاره کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در بخشی از سخنان خود به مسأله نفوذ اشاره کرد و گفت: بعضی‌ها فکر کرده‌اند که چند نفر در تلاش هستند تا به کشور نفوذ کنند اما تمام ماجرا این‌گونه نیست.

ترابی عنوان کرد: نفوذ مد نظر مقام معظم رهبری نفوذ دشمن به باور و فرهنگ ماست تا به عقبه تاریخی، فرهنگی و انقلابی ما ضربه وارد کند.

وی بیان کرد: امروز نفوذ یعنی اینکه ما بگوییم امام(ره) در ۳۸ سال قبل فرمودند، آمریکا شیطان بزرگ است اما اکنون عصر مذاکره و تعامل است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تأکید کرد: باید مراقب شیوه‌های دشمن بود زیرا دشمن می‌داند که از راه نظامی نمی‌تواند با ما مقابله کند و در نتیجه شیوه خود را برای ضربه زدن به نظام تغییر داده است و می‌داند که چنگ انداختن و سینه به سینه شدن با ایران، نابودی خودشان را به دنبال دارد.

ترابی تصریح کرد: پرچم‌دار نفوذ، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که کمر به نابودی امت حزب‌الله بسته‌اند و هدف دشمن، نفوذ به کانون‌های گرم خانواده است.

وی یادآور شد: انتظار از مجامع بسیجیان این است که برای حفظ جوانان و مقابله با نفوذ و برای غنی‌سازی فرهنگ با استفاده از ابزارهای فرهنگی بومی برنامه‌ریزی کنند.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *