آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رنجبرزاده خبر داد :

جلسه غیر علنی مجلس در صبح روز یکشنبه/ حضور وزرای اطلاعات و کشور برای ارائه گزارش

دبیر هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس در روز یکشنبه جلسه غیر علنی و غیر رسمی دارد، گفت: وزرای اطلاعات و کشور برای ارائه گزارش در خصوص حادثه تروریستی روز چهارشنبه گذشته در این جلسه حضور خواهند یافت.

بازخبر / اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: این حادثه تروریستی هیچ خللی در جلسات مجلس ایجاد نکرد و حتی در روز چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح که تروریست ها به مجلس حمله کردند،جلسه علنی مجلس مثل روزهای گذشته تا ساعت ۱۳۳ ادامه یافت.

وی با بیان اینکه مجلس در این هفته مثل هفته های گذشته جلسه دارد، افزود: ساعت ۹ صبح روز یکشنبه طبق روال روزهای گذشته جلسات مجلس آغاز خواهد شد و همه نمایندگان بدون هیچ مشکلی در صحن مجلس حضور خواهند داشت.

دبیر هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسه مجلس در صبح روز یکشنبه غیر علنی و غیر رسمی خواهد بود چرا که قرار است با حضور وزرای اطلاعات و کشور و همچنین مسئولین مرتبط با امنیت کشور، حادثه تروریستی روز چهارشنبه بررسی شود.

رنجبرزاده تصریح کرد: با توجه به آسیب هایی که به ساختمان اداری مجلس وارد شد، بازسازی این ساختمان در حال اتمام است و از صبح فردا همه کارمندان می توانند در محل کار خود حاضر شوند و دفاتر نمایندگان باز خواهد بود.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *