آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تجویز روزنامه کیهان: کدو با چایی شیرین میل کنید!

ترامپ به عربستان لقب حامی حقوق بشر داد و ۵۰۰ میلیارد دلار از آخور آل‌سعود بالا کشید؛ حالا این رئیس‌جمهور تازه‌کار فرانسه و رئیس پنتاگون هم به فکر افتاده‌اند که تعریف کنند و جایزه بگیرند!

بازخبر / گفت و شنود روزنامه کیهان را بخوانید …
 گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: بعد از رئیس‌جمهور فرانسه رئیس پنتاگون هم در تماس تلفنی با ملک سلمان از تلاش عربستان برای مبارزه با تروریسم تقدیر کرده است!
گفت: کدوم اتاق روشن‌تره؟ اون بیخی!… همه عالم و آدم می‌دانند که آل‌سعود پدرجد تروریست‌هاست و همین فرانسه چند هفته قبل به حمایت عربستان از تروریست‌ها اعتراض کرده بود و پنتاگون هم نسبت به حمایت از تروریست‌ها به عربستان هشدار داده بود!
گفتم:‌ای عوام! ترامپ به عربستان لقب حامی حقوق بشر داد و ۵۰۰ میلیارد دلار از آخور آل‌سعود بالا کشید. حالا این رئیس‌جمهور تازه‌کار فرانسه و رئیس پنتاگون هم به فکر افتاده‌اند که تعریف کنند و جایزه بگیرند!
گفت: اقلا یک موضوع قابل تعریف پیدا می‌کردند مثل شیر شتر و قهوه و دلارهای مفت و اینجور چیزها، نه حقوق بشر و مبارزه با تروریسم که هفت پشت آل‌سعود هم با آن رابطه ندارد.
گفتم: به یارو گفتند؛ یک میوه آبدار و شیرین نام ببر. گفت: کدو! گفتند؛ مرد حسابی از کی تا حالا کدو میوه آبدار و شیرین شده؟ گفت؛ با چای شیرین بخور، نظرت عوض میشه!
منبع: روزنامه کیهان
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *