ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آخرین خبرهای داغ نقل و انتقالات استقلال/ منتظر انفجار بمب های آبی باشید

مسئولان باشگاه استقلال در این روزها سخت به دنبال جذب بازیکنان مورد نیاز علیرضا منصوریان هستند تا بتوانند نقاط تیم را جهت حضور پرقدرت در فصل آینده برطرف سازند.

بازخبر / از باشگاه استقلال خبر می رسد که مسئولان این باشگاه اقداماتی را برای جذب چند بازیکن آغاز کرده و تلاش می کنند تا با گزینه های مورد نظر خود به توافق برسند.

از جمله بازیکنانی که آبی پوشان برای جذب آنها برنامه ریزی کرده اند، می توان به نام هایی چون پژمان منتظری، شایان مصلح، داریوش شجاعیان و رامین رضائیان اشاره کرد.

مسئولان باشگاه برای جذب شایان مصلح مدافع فصل گذشته سپیدرود رشت دست به کار شده و اقداماتی را در این زمینه انجام داده اند، اما استقلال برای جذب این بازیکن ۲۳ ساله یک رقیب جدی دارد. سرخپوشان پایتخت هم به طور جدی برای خرید مصلح تلاش می کنند و حتی شنیده می شود که به توافقات خوبی با این بازیکن دست یافته اند که همین مسئله کار استقلال برای جذب شایان مصلح را بسیار دشوار کرده است.

داریوش شجاعیان دیگر بازیکن مدنظر علیرضا منصوریان برای فصل آینده است و استقلالی ها قصد دارند تا شجاعیان را به ترکیب سال آینده خود اضافه کنند. البته با توجه به شروطی که باشگاه گسترش فولاد برای صدور رضایتنامه شجاعیان تعیین کرده، کار برای استقلالی ها بسیار سخت شده و به همین علت پیوستن این بازیکن به استقلال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اما دو بازیکن دیگری که در لیست خرید استقلال برای فصل بعد قرار دارند، در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می برند و قرار است مذاکره با پژمان منتظری و رامین رضائیان پس از بازی تیم ملی با ازبکستان از سر گرفته شود. در مورد رضائیان گفته می شود که مسئولان استقلال صحبت هایی را با نزدیکان رامین انجام داده و ظاهراً با چراغ سبز این بازیکن مواجه شده اند؛ بهرحال استقلالی ها باید تا پس از بازی با ازبکستان منتظر بمانند تا بتوانند با فراغ بال اقدامات لازم برای جلب رضایت رضائیان را انجام دهند.

پسندیدم(9)نپسندیدم(5)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *