آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

شهردار بندرعباس : افزایش دو و نیم برابری بودجه شهرداری

شهردار بندرعباس گفت: بودجه مصوب شهرداری بندرعباس طی این دوره مدیریتی بیش از دو و نیم برابر افزایش داشته است.

به گزارش بازخبر ،عباس امینی‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح خیابان ملت ۳۱ در محدوده منطقه سه، اظهار کرد: اهالی محله کوی ملت یکی از نجیب‌ترین و شریف‌ترین شهروندان بندرعباس هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم این منطقه نهایت همکاری را در اجرای پروژه‌های شهرداری دارند، افزود: شهرداری بندرعباس در هفته دولت سال جاری بیش از ۹۷ پروژه مختلف را آماده بهره‌برداری کرده است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه مجموع این پروژه‌ها بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته، بودجه شهرداری بندرعباس بیش از دو و نیم برابر افزایش داشته و نتیجه آن افزایش خدمات و پروژه‌های مختلف شهری بوده است.

امینی‌زاده با بیان اینکه نگاه ما توسعه محلات حاشیه‌ای و بافت فرسوده است، تصریح کرد: بازگشایی معابر جدید، یکی از خدمات عینی شهرداری بندرعباس در مناطق مختلف شهر است و اکنون نیز شاهد بهره‌برداری از پروژه خیابان ملت ۳۱ هستیم.

وی این خیابان ۵۲۶ متر طول و ۱۲ متر عرض دارد و اعتبار عمرانی آن بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: بخش اصلی و پر دردسر بازگشایی معابر جدید، مربوط به تملک اراضی در مسیر است که در این پروژه حدود ۲۵ میلیارد ریال نیز برای این منظور هزینه شده است.

شهردار بندرعباس همچنین بیان کرد: طی روزهای آتی و در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد شهرداری مانند بازگشایی معابر جدید، پارک‌های محله‌ای، بخش‌هایی از پروژه آسفالت معابر شهری، پیاده‌روسازی معابر و غیره، هستیم.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *