اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
امیری؛

پرسپولیس را دوست دارم اما هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام!

وحید امیری گفت: هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام و امیدوارم بهترین اتفاق برای خودم و پرسپولیس رخ دهد.

بازخبر / وحید امیری، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان این تیم در دیدار با لخویا بود. این تیم که روی تیزهوشی امیری به گل رسید، توانست با برد برابر لخویا به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برسد. امیری درباره صعود به دور بعدی و همچنین بازی پیش رو با تیم ملی ازبکستان گفت‌وگویی با خراسان ورزشی انجام داده که در پی می‌خوانید.

بازی با لخویا چطور بود؟
بازی خیلی سختی داشتیم. به هر حال باید می‌بردیم و چاره‌ای جز بردن هم نداشتیم. خوشبختانه خیلی زود هم به گل رسیدیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. خدا را شکر که بردیم تا به مرحله بعدی برویم. سقف آرزوی هواداران پرسپولیس آن مرحله نبود.

فکر می‌کنی آن‌ها را به رویای‌شان که قهرمانی در آسیاست برسانید؟
تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به این نقطه برسیم. بازی‌های سختی داریم اما فکر می‌کنم به عنوان تیمی که قهرمان لیگ برتر ایران شده بتوانیم هوادارانمان را به رویای آسیایی که شما گفتید برسانیم. راستش را بخواهید خیلی خوشحالم که هوادارانمان با هر پیروزی و صعود به دور بعدی رقابت‌ها اینقدر خوشحال می‌شوند.

فصل بعد هم در پرسپولیس می‌مانی؟
این تیم را دوست دارم و به همین خاطر هم به پرسپولیس آمدم اما هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام و امیدوارم بهترین اتفاق برای خودم و پرسپولیس رخ دهد.

از امروز هم که باید به اردوی تیم ملی بروید.
همینطور است. امیدوارم بتوانیم با برد مقابل ازبکستان به جام جهانی صعود کنیم.

فکر می‌کنی سقف تیم ملی هم صعود به جام جهانی است؟
هر چیزی برنامه‌ریزی می‌خواهد. مربی خیلی خوبی در تیم ملی داریم و برای هر رقابتی بهترین تیم را راهی مسابقات می‌کند. امیدوارم باز هم بتوانیم با آقای کی‌روش در رقابت‌های بین المللی موفق شویم. دیگر هیچ دیداری آسان نیست. اتفاقا با توجه به قدرتی که در آسیا پیدا کردیم تیم‌ها با انرژی و توان بیشتری به میدان می‌آیند تا نتیجه بگیرند. امیدوارم بتوانیم جایگاه فعلی خودمان را از لحاظ فوتبال ملی در آسیا حفظ کنیم.

دوست داری گل صعود به جام جهانی را بزنی؟
مهم نیست گل بزنم یا نه، مهم این است که بتوانم تاکتیک‌های مد نظر آقای کی‌روش را در زمین پیاده کنم. فکر می‌کنم وقتی این کار را انجام دهم به بردن نزدیکتر می‌شویم. هیچ کس از گلزنی بدش نمی‌آید اما مهمتر از گلزنی من یا هر بازیکن دیگری، رسیدن تیم به هدفی است که تعیین می‌شود.

فکر می‌کنی در صورت صعود مسافر جام جهانی شوی؟
تمام تلاشم را می‌کنم. اما همه چیز بستگی به آن زمان دارد که سرمربی تیم ملی چه تصمیمی بگیرد. من تابع تصمیم آقای کی‌روش هستم و به این‌که برای هر بازی تیم ملی پیراهن این تیم را تنم می‌کنم به خودم می‌بالم.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *