چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

شلوار استقلال کمربند نداشت، افتاد!/ پرسپولیسی‌ها کری می‌خوانند و حرفی هم نمی‌توانیم بزنیم

مدافع سابق استقلال گفت: دو روز است زندگی برای‌مان سخت شده و حرفی هم نمی‌شود زد. پرسپولیسی‌ها کری می‌خوانند و حرفی هم نمی‌توانیم بزنیم.

بازخبر /امیرحسین صادقی هم شکست ۶ بر یک را باور نداشت و نمی‌دانست با این فاجعه چطور برخورد کند. مصاحبه این بازیکن را در زیر می خوانید:

از شوک باخت خارج شده‌ای؟

خیلی ناراحتم. کاری هم نمی‌شود کرد. از افراد مسن گرفته تا بچه‌های ۴، ۵ ساله که طرفداران قدیم و جدید استقلال را تشکیل می‌دهند از این شکست غمگین شدند و هنوز نتوانسته‌اند آن را هضم کنند.

 دلیل باخت را چه می‌دانی؟

استقلال چندتا از مهره‌های اصلی و تأثیرگذارش را نداشت و این خیلی در این باخت مؤثر بود. وقتی هم که باقری مصدوم شد قوز بالای قوز شد و کار به‌هم ریخت. یارگیری غلط و ادامه ماجرا.

 وسط زمین استقلال خالی نبود؟

دقیقاً! علتش هم نبود هافبک‌های دفاعی در پست‌شان بود. خط هافبک مانند کمربند شلوار است. این را همیشه ناصر ابراهیمی در تیم ملی به ما می‌گفت. می‌گفت همان‌طور که وقتی کمربند را باز می‌کنید شلوار از پایتان می‌افتد اگر وسط زمین را به حریف بدهید کارتان تمام است! استقلال هم درست وسط زمین را داد و انگار شلوارش افتاد و نتیجه‌‌اش را هم دید.

 چند سال بود در فوتبال، یارگیری من تو من به سبک هرایر مکویان با عمر عبدالرحمان را ندیده بودیم.

اتفاقاً این سبک بازی کار درستی بود. ولی تا وقتی که باقری در میدان بود جواب می‌داد چون فرشید بود که به وظایفش برسد ولی وقتی باقری بیرون رفت دیگر کسی آن وسط نبود و دیدیم که چطور العینی‌ها از همان وسط، کار استقلال را یکسره کردند. دو روز است زندگی برای‌مان سخت شده و حرفی هم نمی‌شود زد. پرسپولیسی‌ها کری می‌خوانند و حرفی هم نمی‌توانیم بزنیم.

 مثل اینکه در این چند سال اخیر استقلال خیلی بد می‌آورد؟

ظاهراً طالع بد چرخیده و قرعه به نام آنهایی افتاده که امروز در استقلال سرکار هستند. از آن سه تای ایمون زاید شروع شد و بعد هم ۲ بر۴ شهرآورد حالا هم شش تای آسیا. ۴۰، ۵۰ سال بود چنین نتایجی برای استقلال رقم نمی‌خورد.

 روشن گفته چون تعدادی از بازیکنان تیم یکدفعه با هم داماد شدند استقلال به این روز افتاد!

من تجربه عموحسن را ندارم. اگر این حرف را زده حتماً چیزی می‌داند.

چه کار می‌شود کرد؟

فقط باید دعا کنیم دیگر اتفاقات بد نیفتد. خدا کند بدبیاری‌ها تمام شده باشد. باز هم خدا را شکر که پرسپولیس بالا رفت و آبروداری کرد تا شخصیت فوتبال‌مان بیشتر از این لطمه نبیند. ان‌شاا… این تجربه شده باشد تا سال‌های بعد از این اتفاقات نیفتد.

می‌دانی در همین حال برخی بازیکنان گفته‌اند تا تسویه‌حساب نکنند قراردادشان را تمدید نخواهند کرد؟

همین می‌شود که تیم می‌بازد. بازیکنی که پول را به لباس تیم ارجح بداند توقع بیشتری نمی‌توان از او داشت.

خودت از استقلال چقدر طلب داری؟

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان. ولی در دوران حضورم حرفی نزدم و الان دنبال گرفتن پولم هستم.

خبر ورزشی

پسندیدم(8)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *