اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فعالیت احزاب نباید به ایام انتخابات محدود شود

دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل گفت: فعالیت احزاب نباید به دوران انتخابات محدود شده و یا تنها در این ایام بتواند به مسؤولیت خود عمل کند.

 باز خبر,به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، غلامحسین غاربی کلخوران صبح امروز نشست شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان در اردبیل از دعوت همه نمایندگان استان برای حضور در جلسات شورای هماهنگی استان اردبیل خبر داد.

وی عنوان کرد: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی، به منظور بررسی وضعیت جاری کشور و تبادل نظر در خصوص مسایل مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و … استان و کشور جلسات جداگانه‌ای با نمایندگان استان برگزار می‌کنیم.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان اردبیل با اشاره به اینکه دعوت‌ها هیچ ارتباطی به تعلق خاطر و یا وابستگی سیاسی و حزبی نمایندگان ندارد، بیان کرد: دیروز با محمد فیضی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین جلسه داشتیم که در خصوص مسائل مختلف روز تبادل نظر شد و امروز هم با رضا کریمی جلسه خواهیم داشت.

دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل گفت: فعالیت احزاب نباید به دوران انتخابات محدود شده و یا تنها در این ایام بتواند به مسؤولیت خود عمل کند.

غاربی اظهار کرد: فعالیت احزاب نباید به دوران انتخابات محدود شود و از وظایف ذاتی آنان است که فعالیت‌های نمایندگان و مدیران دولتی را رصد کرده و در خصوص مسایل و مشکلات کشور تبادل نظر کردیم.

وی در خصوص نقش و جایگاه احزاب در تحولات سیاسی کشور تصریح کرد: نقش احزاب در امر توسعه سیاسی و به خصوص نهادینه کردن انتخابات حزبی و سیاسی، نقش محوری است و هر چه زمان می‌گذرد بر تعداد کسانی که تحزب را لازمه توسعه سیاسی می‌دانند، بیشتر می‌شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان اردبیل ادامه داد: اگر می‌خواهیم جامعه از رفتارهای پوپولیستی و قومیت‌گرایی رهایی یابد، چاره‌ای نداریم جز اینکه فعالیت‌های حزبی را تقویت کرده و جایگاه آرای سیاسی را نهادینه کنیم.

غاربی اظهار امیدواری کرد: شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان بتواند با برنامه مدون و بهتر از گذشته نقش خود را در توسعه سیاسی و اجتماعی کشور انجام دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *