اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رویارویی آمریکا و ایران/ حمله نظامی پیش‌دستانه صورت گرفت

«جبهه های درگیری در مرزهای عراق و سوریه در حالی شاهد تغییرات روزافزون هستند که موضوع مناطق نفوذ میان گروه های وابسته به ایران و آمریکا به صورت زودهنگام مطرح شده است.»

بازخبر / وبسایت خبری “لبنان ۲۴” گزارش داد: «جبهه های درگیری در مرزهای عراق و سوریه در حالی شاهد تغییرات روزافزون هستند که موضوع مناطق نفوذ میان گروه های وابسته به ایران و آمریکا به صورت زودهنگام مطرح شده است.»

منبع مذکور در ادامه نوشت: «در این میان هم نشانه های مواجهه ایران و آمریکا آشکار شده است تا سهم بیشتری از نفوذ در عراق و سوریه در مرحله بعد از داعش را به خود اختصاص دهند.»

  لبنان ۲۴ ادامه داد: «آمریکا اینک حمله پیش‌دستانه را برای مواجهه با ایران صورت داد و نیروهای هوادار ایران را اخیرا در نزدیکی پایگاه “التنف” سوریه هدف قرار داد. این حمله پیام آمریکا به ایران مبنی بر حمایت از نیروهای آمریکایی در سوریه است.»

گفتنی است که سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اخیرا ادعا کرده بود، نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه به حضور خود در اطراف منطقه التنف که آمریکا آن را منطقه “حائل” اعلام کرده، ادامه می‌دهند.

به نقل از ایسنا، دیویس مدعی شد: ما شاهد گشت‌زنی این نیروهای هم‌پیمان ارتش سوریه در شمال و غرب التنف هستیم. از این رو نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا به آنها درباره نزدیک شدن به این منطقه هشدار دادند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *