آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

آمار جدید از افول بنادر پس از برجام/کاهش ۳۴درصدی تخلیه و بارگیری در بندر انزلی

بررسی آمار سازمان بنادر و دریانوردی حاکی است که تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیرنفتی در بندر انزلی طی اردیبهشت امسال در مقایسه با اردیبهشت سال گذشته ۳۴درصد کاهش یافته است.

بازخبر / مطابق آمار رسمی منتشرشده از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در دومین ماه بهار امسال ۲۱ هزار و ۴۱۳ تن کالای اساسی و ۸۶ هزار و ۷۹۴ تن کالای فلزی در بندر انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

میزان تخلیه و بارگیری کالای ساختمانی و معدنی و ماشین‌آلات، وسایل نقلیه، قطعات یدکی و ابزارآلات و کود و مواد شیمیایی به‌ترتیب ۵۰۸۵ تن، ۳۶۲۹ تن و ۱۷۱۵ تن بوده است.

همچنین ۲۸ هزار و ۶۱۷ تن منسوجات چرم، پوشاک، الیاف، کاغذ و چوب طی اردیبهشت ۹۵ در بندر انزلی تخلیه و بارگیری شد. مجموع کالای کانتینری و فرآورده‌های نفتی که در بندر انزلی تخلیه و بارگیری شده نیز ۴۷۴۱ تن و ۱۲۸۹۰ تن بود. در مجموع تخلیه و بارگیری در بندر انزلی طی اردیبهشت ماه امسال ۱۶۴ هزار و ۸۸۴ تن بود که در مقایسه با عدد ۲۴۹ هزار  و ۱۳۴ تن اردیبهشت ماه سال گذشته حاکی از کاهش حدود ۳۴درصدی (۳۳٫۸ درصد) دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *