آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

چالش‌های پیش‌روی دولت در سال پایانی

سال پایانی دولت یازدهم سال بسیار حساس و سرنوشت سازی است. این دولت از زمانی که تصدی امور را بر عهده گرفت با چالش‌های جدی همچون رکود اقتصادی، تحریم های ظالمانه، کاهش شدید درآمدهای نفتی، تورم فزاینده و سردی روابط بین المللی مواجه بود.

 باز خبر,جواد آرین منش:سال پایانی دولت یازدهم سال بسیار حساس و سرنوشت سازی است. این دولت از زمانی که تصدی امور را بر عهده گرفت با چالش‌های جدی همچون رکود اقتصادی، تحریم های ظالمانه، کاهش شدید درآمدهای نفتی، تورم فزاینده و سردی روابط بین المللی مواجه بود.

در طول سه سال گذشته دولت موفق شد بخشی از مشکلات را حل و فصل کند که از جمله آن می‌توان به کنترل نرخ تورم، بهبود نسبی فضای سیاسی و بین المللی و انعقاد قراردادهای نسبتا قابل ملاحظه اقتصادی اشاره کرد.
در عین حال باید گفت اهتمام دولت در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی کشور و خروج از رکود هنوز مشهود نیست لذا نیاز است هیئت دولت در سال پایانی کار خود کارنامه قابل قبولی به مردم ارایه دهد تا اعتماد عمومی را از دست ندهد و نهایتا اینگونه می‌تواند در انتخابات آینده نیز موفق باشد.
مقام معظم رهبری نیز به کابینه دولت توصیه کردند که در این سال به مباحث سیاسی و حاشیه ای ورود نکند و تنها به تداوم خدمت به مردم و کشور بپردازند.
دولت باید بداند که این خدمت به مردم میتواند بهترین تبلیغ برای آنها باشد. دولت در حال حاضر با مشکلاتی همچون رکود اقتصادی، بحران ها و آسیب های اجتماعی مواجه است و باید در این یک سال به خوبی در جهت حل این مسائل اقدام کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *