چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

خبری بد برای پرسپولیسی ها در آسیا

طبق گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سید جلال حسینی در این بازی اخطار گرفته است و بر اساس آمار سایت این چهارمین کارت زرد کاپیتان پرسپولیس در مسابقات است و از آنجاییکه تنها کارت زرد بازیکنان یک کارته در این مرحله پاک می‌‌شود این بازیکن بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی را از دست خواهد داد.

بازخبر / پرسپولیس موفق شد به عنوان تنها نمایندهایران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اسیا صعود کند. اما دریافت کارت زرد توسط سید جلال حسینی در این شادی صعود پنهان ماند.

طبق گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازیکن در اینبازی اخطار گرفته است و بر اساس آمار سایت این چهارمین کارت زرد کاپیتان پرسپولیس در مسابقات است و از آنجاییکه تنها کارت زرد بازیکنان یک کارته در این مرحله پاک می‌‌شود این بازیکن بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی را از دست خواهد داد. اما نکته امیدوار کننده برای پرسپولیسی‌ها این است که فصل نقل و انتقالات را در پیش دارند و تاکنون موفق به جذب شجاع خلیل زاده شده و باز هم می‌تواند خط دفاعی خود را تقویت کند.

پسندیدم(13)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *