اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

رونمایی از گوشی اسنشال، ساخت اندی روبین، مبدع اندروید/ عکس

اندی روبین، مبدع سیستم عالم اندروید از گوشی اختصاصی خود به نام اسنشال رونمایی کرد.

بازخبر /روبین در حین برگزاری کنفرانس کد ۲۰۱۷ گوشی خود را معرفی کرد که شامل یک سیستم‌عامل اوپن سورس به نام Ambient OS  مانند اندروید است و دستیار هوشمند مستقلی برای خود تعریف کرده است.

وی درواقع چیزی شبیه اندروید برای موبایل را برای خانه هوشمند نسل آینده طراحی و عرضه کرده است و «امبی ینت» سیستم‌عاملی خاص برای ابزارهای یک خانه هوشمند می‌شود.

اسنشال که نام فنی آن PH-1 است یک گوشی ۵٫۷ اینچی بدون لبه Full Display است که نسبت نمایشگر به بدنه ۱۹ به ۱۰ تعریف‌شده و سعی کرده چیزی شبیه جی ۶ ال جی و اس ۸ سامسونگ شود. ازنظر سخت‌افزاری نمایشگر آن از نوع LTPS LCD با رزولوشن QHD است.

عقب گوشی دو دوربینه تعریف‌شده که ۱۳ مگاپیکسل f/1.85 است و یکی از لنزها مونوکرام باقابلیت اتوفوکوس لیزری است.

ضبط ویدئویی ۴K با ۱۲۰ فریم بر ثانیه و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی f/2.2 از دیگر ویژگی‌های اسنشال است.

دو پین در سمت راست دوربین حکایت از جاسازی دوربین ۳۶۰ درجه پانوراما با سنسور ۱۲ مگاپیکسل به‌صورت لوازم جانبی است که لنزی ۲۱۰ درجه‌ای داشته و به ۴ میکروفون مجهز است.

گوشی اسنشال مجهز به یک داک استیشن برای شارژ و اتصالات مغناطیسی نیز هست.

اسنشال به دلیل داشتن فریم تیتانیومی، بهتر از آلومینیوم است و قاب پشت‌گوشی نیز از جنس سرامیک بوده و قاب جلویی نیز با محافظ گوریلا گلس ۵ پشتیبانی می‌شود.

اسپیکر استریو نیز در این گوشیِ ۱۸۵ گرمی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ تعبیه‌شده و ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی بدون اسلات برای افزودن حافظه جانبی در خود جای‌داده است.

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *