اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
ملی‌پوش فوتسال ایران:

با نمایش مناسب به تیم ملی راه یافتم/آذرخش باید در جمع شش تیم بالای جدول قرار بگیرد

ملی‌پوش فوتسال ایران گفت: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان باید نمایش خوب از خود ارائه کنید وگرنه حضور در هر تیمی برای سرمربی تیم ملی تفاوتی ندارد.

بازخبر / ملی‌پوش فوتسال ایران گفت: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان باید نمایش خوب از خود ارائه کنید وگرنه حضور در هر تیمی برای سرمربی تیم ملی تفاوتی ندارد.

میثم خیام پس از عقد قرارداد با تیم فوتسال آذرخش، در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: صحبت‌های خوبی بین بنده و مدیرعامل باشگاه آذرخش رد و بدل شد که سرانجام با در نظر گرفتن تمامی جهات تصمیم گرفتم که به تیم آذرخش بندرعباس بپیوندم.

وی با بیان اینکه از قبل از سرمربی و بازیکنان تیم آذرخش شناخت داشتم، تصریح کرد: با صحبت‌هایی که انجام شد و اهداف باشگاه در جذب چند بازیکن تراز اول و استفاده از بازیکنان بومی با پتانسیل به‌طور حتم در این فصل می‌توانیم نتیجه مناسبی رقم بزنیم.

این بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به اینکه می‌توانم به حضور تیم آذرخش در جمع مدعیان در فصل پیش رو امید داشت، خاطرنشان کرد: با همت و تلاش بازیکنان و هدایت‌های کادرفنی و حمایت‌های مدیریت باشگاه به‌طور حتم در این فصل می‌توانیم در بین شش تیم بالای جدول رده‌بندی قرار بگیرم.

خیام در پایان در خصوص آینده‌اش در تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: برای پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان باید نمایش خوب از خود ارائه کنید وگرنه حضور در هر تیمی برای سرمربی تیم ملی تفاوتی ندارد.

به گزارش ایسنا، میثم خیام بازیکن جدید ۲۴ ساله و کرمانی تیم آذرخش سابقه بازی در تیم‌های مس سونگون، شهید منصوری و فردوسی مشهد و دعوت به تیم ملی کشورمان را در کارنامه دارد، عصر گذشته(۹ خرداد) با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتسال آذرخش بندرعباس پیوست.

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *