ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ضبط در جست‌وجوی آرامش از ۷۵ درصد گذشت/جمشید مشایخی مقابل دوربین سلطانی رفت +عکس

تهیه کننده سریال “در جست‌وجوی آرامش” با اشاره به ضبط ۷۵ درصد از این مجموعه، گفت: حال جمشید مشایخی خوب است و جلوی دوربین این سریال رفته است.

بازخبر / علی آشتیانی‌پور تهیه کننده سریال تلویزیونی “در جست‌وجوی آرامش” در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ درصد از این سریال به کارگردانی سعید سلطانی را ضبط کرده‌ایم.
وی ادامه داد: سه روز است که جمشید مشایخی جلوی دوربین سریال “در جست‌وجوی آرامش” رفته و خدا را شکر حالش خوب است و توانسته در این مجموعه حضور پیدا کند.
در جست و جوی آرامش
آشتیانی‌پور تصریح کرد: جمشید مشایخی در زمره بازیگران اصلی این سریال تلویزیونی است و امکان اضافه شدن بازیگران دیگری در قالب بازیگر میهمان و یا بازیگر اصلی به این مجموعه وجود دارد، اما هنوز قطعی نشده است.
وی در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد: شبکه پنج سیما در تلاش است زمان مناسبی را برای پخش این اثر تلویزیونی در نظر بگیرد.پیش‌بینی می‌شود که پس از ماه مبارک رمضان این سریال روی آنتن برود، اما برای مشخص شدن جزئیات، باید منتظر مراحل بعدی باشیم.
در جست و جوی آرامش
تهیه کننده سریال “در جست‌وجوی آرامش” اظهار کرد: امیدواریم این سریال تلویزیونی در نهایت کار خوبی از آب درآید و مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد به گونه‌ای که بتوانند به خوبی با این اثر ارتباط برقرار کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوع این مجموعه تلویزیونی یادآور شد: “در جست‌وجوی آرامش” ضمن روایت کردن داستان اصلی، روابط عاطفی و انسانی بین اعضای خانواده و دوستان را به تصویر می‌کشد و تمامی رویداد‌ها پیرامون یک شخصیت به نام دکتر بهروز امینی رخ می‌دهد.
در جست و جوی آرامش
آشتیانی‌پور خاطرنشان کرد: در سریال تلویزیونی “در جست‌وجوی آرامش” هنرمندانی همچون مهدی هاشمی، داریوش فرهنگ، فرشته سرابندی، پژمان بازغی، کمند امیر سلیمانی، زهرا سعیدی و محمد متوسلانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *