ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

کمپین فعالان حقوق بشری بحرین برای نجات آیت‌الله شیخ عیسی قاسم

فعالان حقوق بشری بحرین، کمپینی برای نجات آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور تشکیل دادند.

بازخبر / فعالان حقوق بشری بحرین کمپینی با عنوان شیخ قاسم را نجات دهید تشکیل دادند.

بر اساس این گزارش، این کمپین رسما از روز سه‌شنبه برای دفاع از شیخ عیسی قاسم که نماد مخالفت صلح‌آمیز در بحرین به شمار می‌رود، آغاز به کار خواهد کرد. #انقذوا_الشیخ_قاسم و save_sheikh_qassim# به عربی و انگلیسی در فضای مجازی هشتگ‌های کمپین فوق هستند.

فعالان مدافع خقوق بشر بحرین از کاربران خواستند که تصاویر یا کلیپ‌های ویدئویی در زمینه دفاع از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم منتشر کنند.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه‌شنبه به منطقه الدراز و منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین یورش برده ضمن به شهادت رساندن ۶ تن، ده‌ها نفر را دستگیر کردند.

با توجه به اینکه تمام ارتباطات با منزل شیخ عیسی قاسم قطع شده است، هیچ خبری از وضعیت ایشان در دست نیست.

دادگاه بحرین صبح یکشنبه شیخ عیسی قاسم را به‌دلیل آنچه «پول‌شویی و مشارکت در تروریسم» خوانده به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت ۱۰۰ هزار دینار بحرین (۲۶۵ هزار دلار آمریکا) جریمه محکوم کرد.

وزارت کشور بحرین در تاریخ ۳۱ خرداد با ادعای این‌که آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از جایگاه خود برای «خدمت به منافع خارجی و گسترش خشونت فرقه‌ای» سوءاستفاده کرده است، از لغو تابعیت وی خبر داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *