آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اعتراف شاهزاده سعودی/ ایران یک ارتش اعزام کرد

این اظهارات شاهزاده سعودی در حالی است که عربستان با تشکیل ائتلاف به یمن تجاوز کرده ضمن اینکه جنگ در سوریه با دلارهای نفتی سعودی شعله ور می شود.

بازخبر /به نقل از وبسایت خبری “جریدتی”، ترکی الفیصل طی سخنانی مدعی شد: با اینکه رفسنجانی و خاتمی دوستدار آزادی بودند، ولی دخالت ایران در کشورهای همسایه بیشتر شد و این به این معناست که انتخابات در ایران بی معنی است.

ترکی الفیصل در ادامه ادعا کرد: ایران نقش منفی در منطقه ایفا می کند و یک ارتش را به سوریه اعزام کرد و در عراق و یمن از گروه های شیعی حمایت کرد. آیا بعد از این همه مسائل باید انتخابات در ایران را  به معنای وجود دموکراسی در این کشور بدانیم؟

این شاهزاده سعودی در ادامه اعتراف کرد: کشور ما کشور دموکراسی نیست و تنها به مسائل داخلی خودمان می پردازیم بی آنکه کاری به کار کس دیگری داشته باشیم.

گفتنی است که این اظهارات شاهزاده سعودی در حالی است که عربستان با تشکیل ائتلاف به یمن تجاوز کرده ضمن اینکه جنگ در سوریه با دلارهای نفتی سعودی شعله ور می شود.

اخیرا هم فرید زکریا تحلیلگر سی ان ان طی سرمقاله ای نوشته بود که تقریبا همه حملات تروریستی در اروپا به عربستان ربط دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *