آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

از شایعه تغییر متولی ورزش هرمزگان تا فرصت یکماهه به مدیران صنایع

نشست مشارکت صنایع در ورزش هرمزگان با حضور جامعه ورزش استان و در غیبت سه نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و البته متولی ورزش و جوانان استان برگزار شد.

بازخبر ، نشست مشارکت صنایع در ورزش هرمزگان با حضور جامعه ورزش استان و در غیبت سه نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و البته متولی ورزش و جوانان استان برگزار شد.

شب گذشته(۱۹ شهریور) فرهنگسرای طوبی بندرعباس میزبان نشست مشارکت صنایع در ورزش هرمزگان بود جایی که بیش از دویست نفر در آن حضور داشتند و بیش از دو ساعت به طول انجامید.

مجری این نشست کیانوش جهانبخش عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بود که در پایان بیانیه این نشست را فرصت یک‌ماهه مدیران صنایع در خصوص ارائه برنامه حمایتی از ورزش استان اعلام کرد.

اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، روسای هیئت‌های ورزشی، معاون اداره کل ورزش و جوانان و برخی چهره‌های ورزشی و پیشکسوتان این عرصه در سالن حضور داشتند.

احمد مرادی به‌عنوان تنها نماینده حاضر در این جلسه حضور داشت درحالی‌که قرار بود سایر نمایندگان استان با حضورشان پیرامون موضوع این نشست به تبادل‌نظر بپردازند.

صحبت‌های احمدی مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس و گلایه‌هایش با پاسخ‌های جهانداری مبنی بر اینکه باشگاه خصوصی باید خود تأمین‌کننده منابع مالی‌اش باشد بی‌جواب نماند.

همچنین در این نشست پارچه سفیدی با موضوع “کمپین اعتراض ورزشکاران و مردم هرمزگان به حضور امیر مسعود هراتیان در هیئت فوتبال اصفهان” بر روی صحنه سالن پهن‌شده بود که در پایان تمامی حاضرین با امضای آن اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

عدم حضور رسانه‌های خبری در این نشست از نکات قابل‌تأمل و مورد تعجب حاضرین در این نشست بود.

عدم صحبت در خصوص موضوع نشست و صحبت‌های حاشیه‌ای باعث شد تا چندان به موضوع محوری پرداخته نشود.

عدم حضور مدیرکل ورزش و جوانان از نکات حائز اهمیت این نشست بود هرچند با پیش‌بینی رفتن دانشور از سکان ورزش و جوانان هرمزگان در سخنرانی بارانی پیشکسوت فوتبال استان زمزمه رفتن دانشور بیش‌ازپیش جدی‌تر به نظر می‌آید.

منبع : ایسنا

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *