اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مرکز حمایت از ایده‌های جدید حوزه پزشکی در هرمزگان راه‌اندازی می شود

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با توجه به جایگاه و شخصیت والای پزشک در راستای حفظ حیات انسان گفت: پزشکان خادمان بی‌منت و فرشتگان سفیدپوشی هستند که با دستان خود می‌توانند تسکین‌دهنده دردها و آلام باشند.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، مهدی باقری شب گذشته(۴ خرداد)در اولین جشن«روپوش سفید» فارغ‌التحصیلان دانشجویان پزشکی واحد بین‌الملل قشم از اخلاق حرفه‌ای به‌عنوان مؤلفه اصلی پرستار و پزشک نمونه یادکرد و گفت: اخلاق حرفه‌ای از شاخص‌های مهمی است که هر فرد باید با رعایت و به‌کارگیری آن در امور، موجبات رضایتمندی مخاطب را فراهم سازد.

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان افزود: ازآنجایی‌که روپوش سفید پزشکان مظهر قداست، آراستگی و صداقت بوده، لازم است دانشجویان ازاین‌پس با تعهد بیشتر و پایبندی به پیشه خود بتوانند با دقت نظر و صبر ، انتظارات بیماران را برآورده سازند.

  باقری هم‌افزایی و بالا بردن سطح آگاهی در عرصه پزشکی از دیگر اقدامات مهم دانست و عنوان کرد:دانشجویان و اساتید باید علاوه بر انجام مسائل آموزشی با ورود به عرصه پژوهش و تولیدات علمی شایستگی خود را به ظهور بگذارند.

وی خدمات مجموعه دانشگاه آزاد در کشور را بی‌نظیر خواند و خاطرنشان کرد:دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پزشکی توانسته با استفاده از ظرفیت‌های عظیم خود خدمات درخور توجهی در بخش سلامت ارائه دهد.

دبیر هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام این‌که مراکز تحقیقاتی در حوزه پزشکی راه‌اندازی و توسعه داده می‌شود گفت: این دانشگاه قصد دارد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، مراکزی برای تحقیقات پزشکی در راستای استعدادیابی و حمایت از ایده‌های جدید حوزه پزشکی راه‌اندازی کند.

وی رسیدن به خودکفایی در عرصه پزشکی را نشان از پیشرفت و توسعه کشور قلمداد کرد و افزود: حضور استادان مجرب و صاحب‌نظر حوزه پزشکی و تربیت دانشجویان متخصص و کاردان در این زمینه و کسب افتخارات در عرصه‌های بین‌المللی بیانگر تلاش‌ها و پشتکار در کشور است.

در ادامه این مراسم معاون دانشکده علوم پزشکی واحد بین‌الملل قشم فارغ‌التحصیلی دانشجویان در این واحد را مایه افتخار دانست و گفت: جای بسی افتخار است که امروز شاهد مراسم دانش‌آموختگی دانشجویانی هستیم که قرار است از امروز با توانمندی خود در خدمت حوزه پزشکی جامعه باشند.

رزم‌آرا مسئولیت‌پذیری و تعهد در کار را مهم‌ترین لازمه حوزه درمان عنوان کرد و افزود: دانشجویان باید بدانند از روز فارغ شدن از دانشگاه مسئولیت آن‌ها چند برابر می‌شود و باید با چشم بازتر به کار خود ادامه دهند.

وی بابیان اینکه دانشجویان نباید اسیر غرور لباس سفید خود شوند اظهار کرد: قبل از هر چیزی باید غرور و منیت خود را کنار بگذارید و با خلوص نیت و باهدف کمک به هم نوع خود در این جایگاه قرار گیرید.

رزم‌آرا با اشاره بخشی از افتخارات دانشجویان پزشکی در سطح کشور گفت: در سال‌های اخیر دانشجویان این واحد توانستند با شرکت در آزمون‌های علوم پایه، پیش کارورزی و جامع کشوری رتبه‌های برتر را از آن خود کنند.

ایسنا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *