اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
عبداللهی مطرح کرد؛

از مشاوره اشتباه به برانکو تا انتقال ۳ بازیکن جدید به استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: منظور علیرضا منصوریان از تیم دوم پایتخت چیز دیگری بود و مشاوره بدی به سرمربی پرسپولیس دادند.

بازخبر / نصرالله عبداللهی درباره بازی برگشت استقلال مقابل العین امارات، جوسازی مدیر باشگاه العین و … صحبت‌ کرد.

* : با شکست العین در ورزشگاه آزادی، چقدر راه صعود را طی کرده‌اید؟

به نظرم، ۳۰ درصد راه را رفته‌ایم و ۷۰ درصد دیگر را باید در امارات پشت سر بگذاریم. آب‌وهوای گرم امارات تأثیر منفی خواهد داشت، ضمن اینکه آنها هواداران زیادی دارند و بازیکنی هم که همراه‌شان به ایران نیامد، قطعا در بازی برگشت حضور خواهد داشت.

* : مدیر باشگاه العین در مورد انجام بازی در ورزشگاه آزادی جوسازی کرده بود، واکنش شما چیست؟

در ورزشگاه اتفاق خاصی نیفتاد که بخواهند حرفی بزنند. ضمن اینکه به طور کامل پُر نشده بود و اگر پُر می‌شد، جو بدتر می‌شد. از هواداران تشکر می‌کنیم که رعایت همه چیز را کردند. این کار باعث می‌شود نگاه AFC به ما تغییر کند. پرسپولیس به خاطر همین مسائل ضرر کرد و چه بسا اگر هوادارانش در بازی با لخویا حضور داشتند، نتیجه بهتری کسب می‌کرد.

* : منصوریان پیش از بازی با العین صحبتی کرد که با واکنش برانکو و پرسپولیسی‌ها روبه‌رو شد. او گفت که تیم دوم پایتخت (پرسپولیس) از حضور تماشاگرانش محروم شده و هواداران استقلال دقت کنند که اتفاقی در بازی با العین نیفتد تا مانند پرسپولیس محروم شود. چه صحبتی دارید؟

منظور منصوریان این بود که ابتدا استقلال بازی خواهد کرد و سپس دیگر تیم پایتخت یعنی پرسپولیس باید بازی کند! منظور منصوریان رده‌بندی و درجه تیم‌ها نبود. برداشت بدی از صحبت‌های منصوریان شد و مشاوره بدی به برانکو دادند. برانکو هم نظرش را گفته و چه اشکالی دارد؟ ما هیچ عکس‌العملی نداریم.

* : روز گذشته ششمین سالگرد مرحوم ناصر حجازی بود…

چهارشنبه شب جشنی برای گرامیداشت نام او برگزار شد که در آن شرکت کردیم. خدا، حجازی را رحمت کند که آدم باوجودی بود. او رفیق قدیمی ما بود و همین که پس از چند سال برای او جشن می‌گیرند، نشان می‌دهد چه آدم بزرگی بوده است.

* : در این مدت نزدیک به ۱۰ بازیکن از تیم‌های مختلف گفته‌اند که از استقلال پیشنهاد دارند، در صورتی که که منصوریان گفته تنها دو سه بازیکن جذب خواهند کرد.

ما خودمان بازیکن داریم و به قول منصوریان دو سه بازیکن اضافه می‌شوند. اگر بخواهیم بازیکن بیشتری بگیریم، باید از لیست خودمان کم کنیم. یکی دو بازیکن زیر ۲۳ سال و بزرگسال جا داریم. حرف‌هایی هم که زده می‌شود، شایعه است.

* : چه تمهیداتی برای بازی برگشت برابر العین دارید؟

کادر فنی حریف را به خوبی آنالیز کرده‌اند. باید روشی به کار ببریم که بتوانیم حریف را شکست دهیم. موضوعی که ما را امیدوار می‌کند، گل‌‌هایی است که در زمین حریفان به ثمر می‌رسانیم. این موضوع به تیم روحیه می‌دهد. از طرفی، فکر کنم دو سه هزار ایرانی هم برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند.

 

پسندیدم(4)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *