ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران در راه است/ دولت تدبیر چه واکنشی نشان می دهد؟

داستان برجام و بد عهدی های آمریکایی ها همچنان ادامه دارد، «اد رویس»رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا در نشستی از تحریم‌های محتمل برخی کشورها چون ایران به بهانه حمایت از حماس خبر داده است.

بازخبر / داستان برجام و بد عهدی های آمریکایی ها همچنان ادامه دارد، «اد رویس»رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اخیرا در نشستی از تحریم‌های محتمل برخی کشورها چون ایران به بهانه حمایت از حماس خبر داده است.

به گزارش افکارنیوز، وی که در نشست مشترک «بنیاد دفاع از دموکراسی»، «اندیشکده هادسون» و «مرکز امنیت سایبری و امنیت داخلی آمریکا» که در  دانشگاه «جورج واشنگتن» برگزار شد حضور داشت،گفت: «مفتخر است در این هفته طرحی را ارائه کند که به موجب آن کشورها و افرادی که از حماس حمایت می‌کنند در فهرست تحریم آمریکا قرار گیرند و در این میان ایران از حامیان اصلی حماس است.»

رویس افزود: «اگر آمریکا توجه بیشتری به نوع حکومت ایران می‌کرد دیگر شاهد سرنگونی دولت یمن که از متحدین آمریکا بود، نمی‌بودیم.»

اظهارات این مقام آمریکایی مبنی بر افزایش فشارها به ایران نشان می دهد این دشمن دیرینه جمهوری اسلامی هیچگاه از مواضع خصمانه خود علیه ایران کوتاه نیامده و به هر بهانه ای می خواهد ملت ایران را از حقوق طبیعی خود محروم کند.

سخنان اخیر این مقام آمریکایی نشان می دهد همانطور که رهبری معظم انقلاب بارها تائید کرده اند آمریکائی ها بارها در قضیه برجام و رفع تحریم های ایران بدعهدی کرده اند و این در حالی است که برخی افراد و جریان ها در داخل کشور کماکان آرزوی ارتباط با آمریکایی ها را در سر می پرورانند.

در این میان انتظار این است وزارت محترم امور خارجه واکنشی صریح و قاطع نسبت به این موضع خصمانه مقامات آمریکایی بگیرد زیرا هر زمان قدمی در مقابل این کشور کوتاه آمده ایم دولت آمریکا یک قدم پا را فراتر گذاشته و به موضوعاتی مانند حمایت ایران از حماس که هیچ ارتباطی به آمریکایی ها ندارذد دخالت می کند.

از سوی دیگر موضوع فلسطین و حمایت از مردم مظلوم این کشور جزو سیاست های ثابت و اصلی جمهوری اسلامی است که بارها در سخنان امام خمینی(ره) بر آن تاکید شده است و آمریکایی ها این موضوع را به خوبی می دانند و با سیاست های اصلی انقلاب اسلامی مقابله می کند.

همچنین از سوی دیگر آمریکایی ها همین چندی پیش و پس از اعلام نتایج انتخابات باز هم به موضوع موشکی ایران اشاره کرده بودند که نشان می دهد فشار های سردمداران دکاخ سفید علیه ایراتن هر روز بیضتر شود،باید منظر ماند و دید دولت تدبیر و امید آقای روحانی چه واکنشی به احتمال تحریم های دوباره آمریکایی ها نشان می دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *