آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

غلامرضا صنعتگر جزییات حمله شب گذشته را تشریح کرد/ اختلاف شخصی با هیچکس ندارم

غلامرضا صنعتگر خواننده هرمزگانی موسیقی پاپ کشور جزییات حمله شب گذشته و مجروح شدن خود را تشریح کرد.

بازخبر / صنعتگر  گفت: پس از اجرای برنامه در جشن شکرانه پیروزی آقای روحانی در ورزشگاه خلیج فارس به منزل مادرم رفتم و ساعت ۲ و نیم بامداد چهارشنبه، افرادی به منزل مادری من واقع در خیابان ۲۰ متری شاه حسینی بندرعباس مراجعه کردند.

با احتمال این که کار فوری و ضروری پیش آمده در را باز کردم که بلافاصله از سوی چهار نفر با سلاح سرد و از ناحیه صورت مورد حمله قرار گرفتم.

وی ادامه داد: این حمله به قدری غافلگیرانه بود که نتوانستم تشخیص دهم سلاح سرد مورد استفاده مهاجمان شمشیر، تبر یا قمه بود.

صنعتگر با اظهار تاثر و تاسف شدید از این که در شهر خود مورد چنین حمله ای واقع شده درباره انگیزه احتمالی مهاجمان بیان داشت: هرچند نظر قطعی پس از بررسی های پلیسی و امنیتی و قضایی امکان پذیر است اما با هیچکس تاکنون خصومت شخصی نداشته و ندارم و افرادی که من را می شناسند از سابقه حضور من در کارهای خیریه و عام المنفعه اطلاع دارند.

وی در عین حال اضافه کرد: با تمام توان این حادثه را دنبال می کنم تا آمران و عاملان این اقدام شناسایی و معرفی شوند و شهر بندرعباس از وجود چنین افرادی پاکسازی شود.

صنعتگر یادآور شد: خوشبختانه پلاک خودروی مهاجمان توسط اهالی محل ثبت شده و انتظار می رود با همکاری خوب دستگاه های متولی به زودی این افراد شناسایی شوند.

وی با ابراز تشکر از دوستان و همشهریان و هواداران خود که از زمان اطلاع از وقوع این حادثه پیگیر حال او بوده اند، اظهار داشت: خوشبختانه به موقع و سریع به بیمارستان منتقل شدم و هر چند پیش از این حمله نیز احوال جسمی خوبی نداشتم اما اکنون در حال گدراندن مراحل مداوای حمله شب گذشته هستم و حال عمومی من به طور نسبی مساعد است.

پسندیدم(4)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *