اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رنجبرزاده در گفتگو با افکار نیوز مطرح کرد؛

بیکاری، رفع مشکلات اقتصادی و تشکیل دولت مقتدر و قوی اولویت دولت آینده

دبیر هیئت رئیسه مجلس با اشاره به ضرورت تشکیل یک دولت با انگیزه و فعال گفت: بیکاری، رفع مشکلات اقتصادی و تشکیل دولت مقتدر و قوی اولویت دولت آینده باید باشد.

بازخبر / اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت ۴۲۲ میلیون نفری درانتخابات ریاست جمهوری روز جمعه گفت: مشارکت ۷۳۳ درصدی از واجدین شرایط در پای صندوقهای رای، قدرت و پشتوانه مردمی نظام را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات بدون کوچکترین تنش و درگیری، افزود: ملت ایران ملتی با اخلاق، تمدن و با فرهنگ است و به همین دلیل وقتی ۴۲۲ میلیون در پای صندوقهای رای حاضر می شوند، هیچ درگیری و اختلافی رخ نمی دهد.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: رفتار و اخلاق ما در اسلام، قرآن، تمدن اسلامی و انسانیت ما ریشه دارد و همین باعث شد تا این شکوه بزرگ بدون هیچ درگیری و اختلافی برگزار شود.

رنجبرزاده با اشاره به اولویت های کاری دولت آینده گفت: رئیس جمهور در دولت آینده در درجه اول باید یک دولت مقتدر و قوی تشکیل دهد و وزرایی در دولت باشند تا بتوانند کار و فعالیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید کابینه هماهنگ و همسو با مردم و مشکلات آنها انتخاب و به مجلس معرفی کند، تصریج کرد:  رئیس جمهور در معرفی کابینه باید از افراد کارآمد و متخصص استفاده کند و فارغ از افکار و مسائل سیاسی و صرفا با هدف خدمت دولت جدید را تشکیل دهد.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت نباید بر روی مسائل سیاسی خیلی پافشاری کند. چرا که امنیت، آرامش، توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی در سایه مسائل سیاسی و جنجال آفرینی محقق نمی شود.

رنجبرزاده انگیزه داشتن را یکی دیگر از ویژگیهایی دانست که رئیس جمهور در تشکیل کابینه باید به آن توجه کند، افزود: وزرای خسته و بی انگیزه هم نمی توانند کار کنند و هم مانع کار کردن دیگران می شوند.

وی افزود: باید افراد زبده و با تجربه در دولت حضور داشته باشند تا بتوانند مشکلات را رفع و جهت تحقق مطالبات مردم اقدام کنند

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور باید خیلی هوشمندانه تلاش کند تا دولت منسجم و قوی تشکیل دهد، افزود: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور کل ملت ایران است و باید به مشکلات همه مردم کشور توجه کند. رئیس جمهور باید مشکلات را رصد و دسته بندی و اولویت بندی کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *