ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
آنتی وار؛

صحنه‌ای بسیار عجیب/ اعلام جنگ علیه ایران؟

«تنها چند ماه پیش بود که دونالد ترامپ، عربستان سعودی را به حضور در پشت پرده حمله یازده سپتامبر به آمریکا متهم می کرد اما اکنون او به عربستان سفر کرده است…»

بازخبر / پایگاه آمریکایی “انتی وار” (antiwar) با انتشار گزارشی به انعکاس اظهارات “ران پل” نویسنده و سیاستمدار کهنه کار آمریکایی در رابطه با سیاست های “شرم آور” ترامپ پرداخته است.

“ران پل” برای چند دوره، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا بوده و همچنین از سال ۱۹۸۸ برای سه دوره در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کرده است.

“ران پل” در برنامه تحلیلی خود تحت عنوان “گزارش آزادی” عنوان می کند:

«سفر پرزیدنت ترامپ به عربستان سعودی شاید یکی از عجیب ترین صحنه های دیده شده در زمان ما باشد. تنها چند ماه پیش بود که دونالد ترامپ، عربستان سعودی را به حضور در پشت پرده حمله یازده سپتامبر به آمریکا متهم می کرد اما اکنون او به عربستان سفر کرده و در خاک این کشور در رابطه با مزیت های تنوع مذهبی صحبت می کند! (چیزی که البته در عربستان سعودی غیر قانونی است.)

البته همه این ها به هنر ترامپ در معامله و تلاش او برای رسیدن به قراردادهای بزرگ و سودآور با سران عرب باز میگردد؛ شاید هم موضوع، شروع یک جنگ علیه ایران و سوریه و احتمالا روسیه باشد.

در حالی که عربستان سعودی در حمله یازده سپتامبر به آمریکا نقش داشته، سفر ترامپ به این کشور موضوعی شرم آور است؛ این ناامید کننده است.»

“ران پل” در برنامه گذشته خود نیز به انتقاد از سیاست های دولت آمریکا درحمایت از عربستان سعودی و جنگ افروزی علیه ایران پرداخته و عنوان کرده بود: «در حالی که هیچ مدرک و شاهدی وجود ندارد که ایرانیان توافق هسته ای را زیر پا گذاشته باشند و دولت آمریکا و رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا نیز این موضوع را می دانند، در عین حال گام های بعدی را در مقابله با ایران برداشته و می گویند اینها، آدام های بدی هستند و از تروریسم حمایت می کنند و حقوق بشر را زیر پا می گذارند؛ اما لااقل ما به صورت قطعی می دانیم که ایرانی ها به مسیحیان اجازه می دهند که در عید پاک به کلیسا بروند؛ اما در مقابل آمریکا از چه کشوری حمایت می کند؟ از مقامات بسیار خوب و فوق العاده عربستان سعودی!

گویا مقامات آمریکا اعتقاد دارند که سعودی ها عالی هستند و باید مسئولیت کمیته حقوق بشر برای زنان را نیز به آن ها سپرد! البته عربستان تنها کشوری در جهان است که زنان حق رانندگی در آن ندارند و مسیحیان نیز ممکن است جانشان را در عربستان سعودی از دست بدهند. چنین موضع گیری هایی هیچ معنایی ندارد و اظهارات مطرح شده درباره ایران قابل قبول نیست؛ مردم باور نمی کنند که دشمن واقعی جهان ایرانی ها هستند و سعودی ها نیز دوست جهان و صلح هستند و به همین علت ما باید به آن ها کمک کنیم که مردم یمن را قتل عام کنند.»

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *