آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون استاندار هرمزگان:

اراضی هرمزگان آماده‌سازی و به زوج‏‌های جوان و جوانان شاغل واگذار شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با تاکید نسبت به وصل انشعابات برق تعاونی‏ های مسکن مهر استان گفت: اراضی هرمزگان اماده سازی و به زوج های جوان و جوانان شاغل واگذار شود.

بازخبر / از بندرعباس، به‌نقل از روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، عباس شیرخانلو در اولین جلسه شورای مسکن استان هرمزگان در سال‏ جاری با تأکید بر پیگیری و رسیدگی به پروژه‏ های مسکن مهر در هرمزگان، عنوان کرد: باید نسبت به وصل انشعابات برق تعاونی‏ های مسکن مهر که بیش از ۵۰ درصد حق انشعاب را واریز کرده اند، اقدام شود.

وی ادامه داد: تخصیص اضافه تسهیلات ابلاغی توسط وزارت راه و شهرسازی بر پروژه‏های مسکن مهر در مراحل پایانی کار است و نیاز است در این زمینه نیز تسریع صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در راستای آماده ‏سازی اراضی جهت واگذاری به زوج‏ های جوان و جوانان شاغل پیگیری لازم را انجام دهد تا بتوان برای این قشر مسکن مناسب را احداث کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *