ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
لاریجانی:

در روند انتخابات برخی کاستی‌ها مشاهده شد/ نیاز به ضوابط روشن‌تر در مورد شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری/عربستان مرکز صدور تروریسم است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور چشمگیر و غیرتمندانه ملت ایران در انتخابات اخیر گفت: ایران با این انتخابات در دنیا سربلند شده و تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

بازخبر / علی لاریجانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور با اشاره به برگزاری انتخابات در ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری گفت: حضور چشمگیر و غیرتمندانه و با متانت ملت عزیز ایران در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ستایش برانگیز و غرورآفرین بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این حماسه کم نظیر تفضل الهی شامل حال ملت شد و با توجهات، ولی الله اعظم امام زمان (عج) صحنه جدیدی از قدرت ملی کشور ما پیش روی ملت‌ها باز شد.
 لاریجانی افزود: ایران با انتخابات اخیر در دنیا سربلند شد و حضور قوی در منطقه پیدا کرد، در هنگامه‌ای که در صحنه بین المللی انواع و اقسام مکر را شاهد هستیم و در منطقه به غایت به هم ریختگی امنیتی وجود دارد و برخی قدرت‌های بزرگ و بعضی از کشورهای مسئله ساز به بحران امنیتی منطقه می‌دمند؛ حضور با صلابت ملت پشتوانه محکم امنیت ملی کشور شده و تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرد.
رئیس مجلس ادامه داد: تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای که کراراً ملت عزیز را به حضور فراگیر و قانونمند دعوت کردند و به دستاندرکاران انتخابات رعایت رأی ملت را به عنوان امانت را گوشزد کردند؛ در حضور یکپارچه و آراسته ملت در انتخابات تاثیر منحصر به فرد داشت.
وی با اشاره به راهنمایی‌های مراجع عظام تقلید و علمای اعلام و نمایندگان مجلس، نخبگان سیاسی، احزاب سیاسی، نخبگان فرهنگی، علمی، هنری و اجتماعی کشور برای حضور مردم در انتخابات گفت: راهنمایی‌های این عزیزان منجر به ایجاد این حضور افتخارآمیز شد که باید قدردان آن‌ها بود.
 لاریجانی از دست اندرکاران انتخابات، شورای نگهبان، وزارت کشور، نمایندگان مجلس که در هیأت‌های نظارت حضور داشتند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی که تلاش شبانه روزی داشتند، تشکر کرد و گفت: رسانه‌های گروهی و صدا و سیما با اطلاع رسانی‌های به موقع برای انتخابات اخیر توفیق خدمتی یافتند.
لاریجانی در بخش دیگری از نطق میان دستور خود با اشاره به اجلاس ریاض گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا در ابتدای صحبتش گفت که چقدر پول از دولت سعودی گرفته تا در این اجلاس شرکت کند، نکته جالبی است؛ که قابل باور نبود به صورت علنی گفته شود. آمریکایی ها، ریاض را مرکز مبارزه با تروریسم اعلام کردند. کار درستی بود،، زیرا مرکز صدور تروریسم همان جاست. اگر آمریکا موفق شود مانع ارسال پول و سلاح و افراد مسلح از عربستان به سایر نقاط شود، دیگر نه برج دوقلو در نیویورک منفجر می‌شود نه هزاران نفر از مردم بی گناه عراق، سوریه و لبنان کشته و زخمی می‌شوند.
وی ادامه داد: از عجایب روزگار این است که سعودی‌ها و آمریکا علمدار مبارزه با تروریسم شدند. از اشغال افغانستان توسط شوروی سابق تا امروز که انواع و اقسام جریان‌های تروریستی ایجاد شده در کدام یک دست سعودی‌ها در پشت صحنه یا روی صحنه آن نبوده است. در مورد طالبان فقط کافی است به مصاحبه خانم بی نظیر بوتو نخست وزیر فقید پاکستان توجه کنید که در پاسخ به اینکه چرا پاکستان طالبان را ایجاد کرد، گفته بود اینقدر پاکستان را سرزنش نکنید. طالبان از یک مثلث همکاری به وجود آمد که طراحی و هدایت آن با آمریکا و انگلیس بود و پول آن را سعودی و امارات دادند و اجرای آن توسط پاکستان بود.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *