اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

سه محصول جدید پژو در ایران تولید می‌شود

قائم مقام آفریقا و خاورمیانه شرکت پژو سیتروئن از تولید سه محصول جدید پژو در ایران در آینده نزدیک خبر داد.

 باز خبر,به گزارش ایسنا، کمار در همایش قطعه‌سازان مشترک ایران‌ خودرو و پژو، اظهار کرد: سه مدل خودروی جدید با مشارکت ایران خودرو و با فناوری و موتور جدید تولید خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته شرکت مشترک ایران خودرو و پژو به مرکز منطقه برای صادرات خودرو از ایران تبدیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل انتقال ارز برطرف شده و می‌توانیم به ایران انتقال وجه داشته باشیم.

عضو هیات مدیره پژو سیتروئن ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا سال ۲۰۲۱ تولید محصولات مشترک با ایران خودرو به سالانه ۲۰۰ هزار دستگاه افزایش یافته و برخی از این تولیدات نیز صادر خواهد شد.

وی افزود: خودروهای پژو در ایران با کیفیتی مشابه محصولات تولیدی پژو در دیگر کشورها تولید خواهد شد.

کمار با بیان اینکه تولید خودروی پژو ۲۰۸  در سال ۲۰۱۵ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تولید پژو ۲۰۰۸ جدید نیز از سال ۲۰۱۶ آغاز شده و خودروی ۳۰۱ جدید نیز در سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد.

وی افزود: خطوط تولید مشترک شرکت ایران خودرو و پژو آغاز شده و به دنبال تسریع در فعالیت ‌ها هستیم به گونه‌ای که به زودی شاهد عرضه این محصولات خواهیم بود

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *