اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
دیلی استار گزارش داد

ارتش سوریه در آستانه تسلط کامل بر دمشق

پایگاه خبری «دیلی استار» در گزارشی ضمن اشاره به تحولات اخیر سوریه نوشت که ارتش این کشور در آستانه تسلط کامل بر شهر دمشق و مناطق اطراف آن است.

بازخبر / پایگاه خبری «دیلی استار» گزارش داد: ارتش سوریه در آستانه تسلط کامل بر پایتخت سوریه و مناطق اطراف آن است.
این پایگاه خبری نوشت: پس از حدود ۶ سال جنگ و درگیری در پی توافق‎‏های صورت گرفته طی روزهای اخیر بسیاری از عناصر مسلح مناطق اطراف دمشق را تخلیه کرده‌اند.
دیلی استار نوشت که روز یکشنبه حدود ۲ هزار نفر از عناصر مسلح و غیرنظامیان منطقه «قابون» را ترک کرده‌اند و طی روزهای گذشته نیز بسیاری از عناصر مسلح مناطق «برزه» و «تشرین» را ترک کردند.
«رامی عبدالرحمان»، رئیس سازمان موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‎گوید که بعد از تخلیه این سه منطقه از سوی عناصر مسلح، ارتش سوریه تقریبا کنترل تمام دمشق را در دست گرفته است.
عبدالرحمان افزود: در حال حاضر عناصر مسلح در شرق دمشق تنها کنترل بخش کوچکی از منطقه «جوبر»  را در دست دارند.
در بخش جنوبی دمشق نیز عناصر مسلح و گروه‌های تروریستی کنترل بخش‌هایی از  مناطق «تدمون»، «حجرالاسود» و «اردوگاه یرموک» را در اختیار دارند.
دیلی استار به نقل از کارشناسان نوشت: با آزادسازی حلب و نیز دمشق که در آستانه آزادسازی کامل قرار دارد، عناصر مسلح دیگر هیچ گزینه نظامی و سیاسی برای ارائه ندارند.
پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *