اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
«صبح نو» نوشت؛

دلخوری روحانی از گندکاری اصلاح‌طلبان در انتخابات

«قطعاً این وضعیت و جنگ قدرت، تأثیر خود را بر انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت.»

بازخبر / به نقل از صبح نو، آقای روحانی ضمن انتقاد از لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا، نسبت به بروز اختلافات شدید میان اصلاح طلبان و تأثیر آن بر فضای انتخابات ریاست جمهوری ابراز نگرانی کرده و گفته است: قطعاً این وضعیت و جنگ قدرت اصلاح طلبان، تأثیر خود را بر انتخابات ریاست جمهوری خواهد داشت.

رئیس جمهور معتقد است که اصلاح طلبان در بستن لیست «گند زدند» و اتفاق‌های اخیر در فضای عمومی، اختلاف اصلاح طلبان را به نمایش گذاشته و جنگ قدرت اصلاح طلبان را نشان می‌دهد.

البته تعبیر روحانی درباره لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها تعبیر درستی است چراکه بر اساس خبرها، اصلاح‌طلبان با دریافت پول لیست خود را بسته‌اند!

روزنامه آرمان در گفتگویی با یکی از کاندیداهای اصلاح طلب شورای شهر، به دریافت پول از کاندیداها از سوی اصلاح طلبان برای حضور در لیست این جریان در انتخابات شورای شهر مهر تأیید زده است.
این نامزد اصلاح طلب شورای شهر در این زمینه گفت: «غروب پنجشنبه طی تماسی از من خواسته شد اگر تمایل به حضور در لیست دوم اصلاح‌طلبان دارم، به مکانی در غرب تهران مراجعه کنم و تأکید داشتند که باید ظرف مدت کوتاهی به آنجا برسم. زمانی که به محل مورد نظر رسیدم، با تعدادی از آقایان مواجه شدم که از من درخواست ارائه اطلاعاتی درباره فعالیت‌هایم در حوزه شهری و اجتماعی و همچنین تحصیلاتم کردند که من هم هرآنچه بود، برای آنها شرح دادم. آن‌ها پس از شنیدن شرایط و موقعیت من گفتند که در این مرحله امتیاز لازم برای حضور در لیست را کسب کرده‌ام و چنین عنوان کردند که باید مرحله بعد هم طی شود.»

وی افزود: «در این مرحله بدون ارائه توضیحی درخواست ۲۰‌میلیون تومان پول کردند و زمانی که پرسیدم دلیل این درخواست چیست؟ پاسخ دادند که برای حضور در لیست انتخاباتی لازم است که هزینه کنید که پس از این اظهارات جلسه را ترک کردم.»

اصلاح طلبان سابقه خوبی در پارلمان شهری ندارند و سابقه حضورشان در شورای شهر اول منجر به انحلال آن شورا شد، چراکه طیف‌های مختلف اصلاح طلبی حاضر به کوتاه آمدن از مواضع خود نبودند.

حال به نظر می‌رسد این اختلاف‌ها به پیش از انتخابات و بستن لیست مشترک رسیده است.

باید دید آیا مردم حاضرند شهر خود را به دست افرادی با این همه اختلاف و منفعت طلبی بسپارند؟

پسندیدم(0)نپسندیدم(4)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *