اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

با نزدیک‌ شدن به انتخابات روش‌های غیر اخلاقی برای تخریب دولت بیشتر می‌شود

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم روش‌های غیر اخلاقی برای تخریب دولت بیشتر می‌شود.

 باز خبر,حمید گرمابی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه همه ما نمایندگان، تخصصی داریم و ممکن است در سایر زمینه‌ها تخصص کافی را نداشته باشیم، اظهار کرد: در این رابطه باید از مشورت متخصصین و صاحب نظران استفاده کنیم، با توجه به تنوع مسائلی که در جامعه است که به تبع آن در مجلس مطرح می‌شود ممکن است یک نماینده در همه مسائل تخصص لازم را نداشته باشد و اگر به این امر اذعان کند صداقت کلام او را نشان می‌دهد.

این عضو فراکسیون امید با اشاره به اینکه متاسفانه این روزها مساله صلاح و خیر مملکت نیست، تصریح کرد: برخی به دنبال هر بهانه واقعی و یا غیر واقعی هستند که شرایط را طوری نشان دهند که دولت کارایی لازم را ندارد، یعنی هدف این است، چرا که اگر این انتقادات جنبه خیرخواهانه داشته باشد همه و به  خصوص دولت از آنها استقبال می‌کنند.

گرمابی افزود: هر چه به زمان انتخابات نزدیکتر می‌شویم این گونه هجمه‌ها و روش‌های غیر اخلاقی برای تخریب دولت بیشتر می‌شود که به نفع کشور نیست و دوستانی که این روش‌ها را در پیش دارند توجه داشته باشند که صلاح مملکت و نظام از همه مباحث اولی تر است و باید آن را در نظر داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *