ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

استقبال از کتاب‌های مزین به تقریظ مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب

کتاب‌های «وقتی مهتاب گم شد» و «دختر شینا» در صدر پرفروش‌ترین آثار سوره مهر در سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران قرار دارند.

بازخبر / طبق اعلام انتشارات سوره مهر کتاب «وقتی مهتاب گم شد»، اثر حمید حسام پرفروش‌ترین اثر این انتشارات در ایام برگزاری سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران بود. این اثر روایتگر خاطرات علی خوش‌لفظ از دوران کودکی تا دفاع مقدس است. کتاب «وقتی مهتاب گم شد» نوشته حمید حسام، از جمله این آثار است که تلاش دارد تا با استفاده از دیالوگ و بیشتر بر مبنای توصیف جزئیات و صحنه‌پردازی، خاطراتی از جنگ را روایت کند. کتاب همانند بسیاری دیگر از آثار با بهره‌گیری از عناصر داستان‌نویسی، نثری روان و جذاب دارد که با کارهای اولیه حسام تفاوت چشمگیری دارد. کارهای اخیر حسام در مقایسه با آثار اولیه او، نثری پخته‌تر دارد و این پختگی و تکامل را می‌توان در کتابی مانند «وقتی مهتاب گم شد» دید.

این اثر پرفروش‌ترین کتاب انتشارات سوره مهر طی ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه بود که در این مدت تعداد چهار هزار نسخه از این کتاب به فروش رفته است.

کتاب «آبنبات هل‌دار» نوشته مهرداد صدقی دومین کتاب پرفروش سوره مهر در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب بود. این اثر داستان طنزی است از زبان یک کودک بجنوردی به نام محسن که برادر بزرگ‌ترش قرار است به جبهه برود. راوی داستان، فرزند آخر یک خانواده پنج‌نفری است. آن‌ها همراه مادربزرگشان دریکی از محله‌های قدیم بجنورد زندگی می‌کنند. فضای داستان سراسر ماجراهای خنده‌دار و حیرت‌آور است؛ ماجراهایی که محسن آن‌ها را ایجاد می‌کند. بیش از سه هزار نسخه از این کتاب در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب به فروش رفته است.

کتاب «دختر شینا»، اثر بهناز ضرابی‌زاده کتاب دیگری از سوره مهر است که در این ۱۰ روز با استقبال خوبی مواجه شده است. این کتاب داستان زندگی قدم‌خیر محمدی کنعان است که در آن روزهای یکی از زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس روایت می‌شود. رهبر معظم انقلاب در تقریظی در رابطه با این کتاب نوشته‌اند:

«بسمه‌تعالی

رحمت خدا بر این بانوی صبور و با‌ایمان؛ و بر آن جوان مجاهد و مخلص و فداکاری که این رنجهای توانفرسای همسر محبوبش نتوانست او را از ادامه‌ی جهاد دشوارش باز دارد.
جا دارد از فرزندان این دو انسان والا نیز قدردانی شود».

به گفته انتشارات سوره مهر بیش از سه هزار نسخه از این اثر نیز در ایام نمایشگاه کتاب تهران به فروش رفته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *