آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
بذرپاش در بندرعباس:

حفظ نظام جمهوری اسلامی در جامعه ما از هر واجبی مهم‌تر است / کشور ما از بی‌تصمیمی به سکته رسیده است

مهرداد بذیرپاش گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی در جامعه ما از هر واجبی مهم‌تر است.

بازخبر / از بندرعباس، مهرداد پذرپاش امشب در مسجد مهدی موعود (ع) شهر بندرعباس اظهار کرد: حفظ جمهوری اسلامی ایران از هر چیزی در جامعه ما واجب‌تر است و ما وظیفه داریم تا در هر موضع‌گیری و رفتارمان موضوع حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در اولویت رفتار و عمل خودمان بدانیم.

وی افزود: ما در آستانه یک تصمیم بزرگی از سوی ملت‌مان قرار داریم و این در شرایطی است که کشور ما درگیر مشکل بزرگی به نام بی‌تصمیمی است. امروز با مدیرانی مواجهیم که تصمیم نمی‌گیرند و وظیفه مردم ما وظیفه دارند تا تصمیم بزرگی بگیرند که شرایط کشور را تغییر دهند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان این که سالانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت جوان جویایی کار در کشورمان افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: با مدیرانی مواجه هستیم که کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته‌اند! ما باید در این شرایط تصمیم مهمی بگیریم و مسؤولینی انتخاب کنیم که بتوانند تصمیم بگیرند.

بذرپاش ادامه داد: مردم ما در شرایط فعلی در آستانه یک تصمیم میان یک دو راهی قرار گرفته‌اند. یا تصمیم به ادامه این وضعیت باید داشت و یا باید بدنبال تغییر باشیم. تغییر کسانی که ۲۵ سال کشور را پیش‌فروش می‌کنند یا کسانی که به فکر آینده کشور هستند و حاضرند با تصمیمات درست و متکی بر اراده ملت، منافع مردم ما تأمین کنند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به فرآیند خرید هواپیماهای جدید در دولت یازدهم اشاره و عنوان کرد: این هواپیماهای جدیدی که اکنون به کشور وارد می‌شوند، اجاره به شرط تملیک هستند و ما در هیچ دوره‌ای برای اجاره هواپیما به شرط تملیک تحریم نبود‌ایم. پس بهتر است به مردم آدرس غلط ندهیم و با مردم شفاف رفتار کنیم.

بذرپاش به ادعاهای دولت در خصوص اینترنت اشاره و گفت: من که می‌دانم مدعیان ایجاد وضعیت بهتر برای مردم در حوزه اینترنت در حال کاسبی با اینترنت به نفع خودشان هستند. می‌خواهید که بگویم در حال چه اقداماتی هستند؟

نماینده سابق مردم تهران در مجلس بیان داشت: اینترنت را با ۲۹ برابر قیمت واقعی آن به مردم می‌فروشند و ژست افزایش پهنای باند را می‌گیرند. دولتی‌ها بگویند که چه کسی و در کجا می‌خواسته که مردم را از اینترنت محروم کند؟ چه کسی می‌خواسته مردم را از شبکه‌های اجتماعی محروم کند؟

بذرپاش تصریح کرد: آن کسی که ادعای آن را دارد که می‌خواهد آزادی‌های مردم را افزایش دهد، کل طول عمرش جز کار امنیتی کار دیگری نکرده است و کل پرونده‌هایی که روی میزش بوده، پرونده‌های امنیتی بوده است. حالا بگوئید که چه کسی می‌خواهد میان مردم ما دیوار بکشد. حرف دیوار کشیدن میان مردم را اسرائیل علیه امام خمینی (ره) نیز گفت و حتی در دور دوم سال ۸۴ نیز این حرف‌ها تکرار شد اما پاسخ مردم را هم دیدیم.

وی تصریح کرد: کاش کمی خلاقیت در شعارها و حرف‌هایشان داشتند. دیوار کشیدن بین مردم دیگر شعار قدیمی شده است.

بذرپاش به ضرورت ایجاد شغل در کشور اشاره و عنوان کرد: آمار بیکاری بیش از این حرف‌ها است و باید جوابگوی بیکاری جوانان کشورمان باشیم.

این نماینده سابق مردم تهران در مجلس بیان داشت: ما دولتی می‌خواهیم در تراز ملت ایران. یکی از دلایل بیکاری در کشورمان، واردات بی‌رویه و قاچاق است. تولید از پا درآمده است و در حالی که کشاورزان ما در حال تولید محصولی از جمله پرتقال هستند، از طرف دیگر شاهد واردات پرتقال به کشور از سوی برخی عناصر همین دولت هستیم و طبیعی است که کشاورز ما بیکار می‌‌شود و زندگی او نیز تحت‌الشعاع بحران قرار می‌گیرد.

وی همین طور اظهار کرد: ۵ روز دیگر باید انتخاب بزرگی داشته باشیم. ۵ روز دیگر باید بین مدارس پولی و غیرانتفاعی با مدارس دولتی انتخاب داشته باشیم. مردم ما نباید قربانی بی‌کیفیتی مدارس دولتی شوند و استعدادهای جوانان ما در اثر عدم توان مالی مناسب بلااستفاده باقی بماند.

بذرپاش گفت: رکود از کجا آمده است؟ باید دید که وقتی نقدینگی کشور به بیش از ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است، پس پول‌ها کجاست؟ پول‌ها در کشور نمی‌چرخد و همین موضوع موجب شده تا رکود را در سراسر کشور شاهد باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *