اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

هاشمی : این استعفاها به صلاح نیست/نباید هیچ خللی در روند برگزاری انتخابات وارد شود

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای هرمزگان با گلایه از عدم دعوت از رئیس این هیئت در کمیسیون تأیید داوطلبین معترض شورای شهر بندرعباس، گفت: بنده استعفا رئیس و دبیر هیئت عالی نظارت و اعضای هیئت نظارت شهرستان بندرعباس را به صلاح نمی‌دانم.

بازخبر /عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای هرمزگان با گلایه از عدم دعوت از رئیس این هیئت در کمیسیون تأیید داوطلبین معترض شورای شهر بندرعباس، گفت: بنده استعفا رئیس و دبیر هیئت عالی نظارت و اعضای هیئت نظارت شهرستان بندرعباس را به صلاح نمی‌دانم.

حسین هاشمی تختی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، افزود: در خصوص روند تأیید صلاحیت داوطلبین نیز قانون روالی را در مقاطع مختلف طراحی و در نظر گرفته است تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی با بیان اینکه قانون پیش‌بینی تمامی مراحل و اتفاقات را انجام داده است، اضافه کرد: اگر نامزدی در هیئت اجرایی یا نظارت شهرستان رد صلاحیت شد، می‌تواند در هیئت عالی نظارت استان بررسی و در صورت نتیجه نگرفتن به هیئت عالی نظارت بر انتخابات کشور اعتراض کند.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه این روند در استان هرمزگان طی شد و عده‌ای پس از عدم‌تأیید در دو مرحله نخست راهی هیئت عالی نظارت کشور شدند، خاطرنشان کرد: تنها گلایه بنده و سایر همکارانمان این است که چرا از رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان دعوت به عمل نیامد و به‌نوعی حرمتش به‌عنوان یک نماینده مجلس در نظر گرفته نشد.

وی با بیان اینکه با تمامی اوصاف همگی باید به قانون و روال طی شده تمکین کرده و احترام بگذاریم، اظهار کرد: بنده استعفا رئیس و دبیر هیئت عالی نظارت،اعضای هیئت نظارت شهرستان بندرعباس را به صلاح نمی‌دانم زیرا در مسیر برگزاری انتخابات خلل واردشده درحالی‌که باید همگی به دنبال حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی و برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش طبق فرموده مقام معظم رهبری باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه تمامی اعضای مستعفی از چهره‌های انقلابی، خدوم و باتقوا هستند، تصریح کرد: با تمامی اعضای مستعفی صحبت کرده و خواستار پس‌گیری استعفایشان شدم و امیدوارم بتوانیم در یک فضای آرامش با تعاون و همکاری بتوانیم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هرمزگان را به‌خوبی برگزار کنیم.

هاشمی تختی با تأکید بر اینکه امیدوارم با همکاری و تعامل میان اعضای هیئت نظارت به ویژه آقایان مرادی و ذوالقدر بتوانیم در این‌یک هفته تمامی شرایط و امکانات را مهیا برگزاری انتخابات کنیم، افزود: به‌عنوان کوچک‌ترین عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس تمامی تلاشم را انجام خواهم داد تا با همکاری این دو نماینده انقلابی و خدمتگزار هرمزگان در مجلس بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

این نماینده مجلس از تلاشش برای متقاعد کردن اعضای مستعفی هیئت نظارت خبر داد.

وی با بیان اینکه به‌هیچ‌عنوان به‌عنوان عضو هیئت نظارت خواسته شخص یا گروهی را دنبال نمی‌کنم، اضافه کرد: هیچ کاندیدایی نباید خود را منتسب به بنده بداند و از همگی می‌خواهم در چارچوب قانون حرکت کرده و در قوانین تبلیغات را رعایت کرده تا مشکلی قانونی به وجود نیاید.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان در پایان گفت: بنده این قول را می‌دهم تا هر نامزدی که با رأی مردم توانست به‌عنوان عضو شورای شهر انتخاب شود همکاری کنم و موردحمایت قرار دهم زیرا این شخص نماینده مردم بوده و هست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *