آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
وعده ای که عملی شد؛

استعفای دسته جمعی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای هرمزگان و شهرستان بندرعباس

رئیس و دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان و اعضای هیئت نظارت شهرستان بندرعباس از سمت خود استعفا کردند.

بازخبر / منطقه خلیج فارس، عصر گذشته(۲۰ اردیبهشت) پس از اعلام تأیید نهایی صلاحیت شش داوطلب معترض شورای شهر بندرعباس از سوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور و انتشار اسامی آقایان محمد راستی، حسام صمیمی، هومن رفیعی بندری، محمد پوریان و علیرضا حیدری پوری و خانم پروین علیزاده، ساعاتی بعد زمزمه هایی مبنی بر استعفای رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان به گوش رسید.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، ضمن تأیید این خبر بیان کرد: این استعفا در راستای عمل به وعده ای است که پیشتر اعلام کرده بودم.

وی اظهار کرد: بنده با تأیید افراد ردصلاحیت شده که اعتراض خود را به هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور برده اند، مشکلی ندارم اما انتظار داشتم که روال قانونی آن انجام می شد با این‌حال بنده همواره مطیع قانون بوده و هستم.

مرادی همچنین ابراز امیدواری کرد مردم با حضور شکوهمند خود در روز ۲۹ اردیبهشت در پای صندوق های رأی بار دیگر حماسه ای باشکوه خلق کرده و با آرای خود خدمتگزاران واقعی را وارد شورای شهر کرده تا بتوانیم شاهد عمران و آبادانی استان هرمزگان باشیم.

اما این پایان کار نبود و پیگیری های خبرنگار ایسنا نشان داد علی مجیدی زاده فینی، دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان به همراه پنج عضو هیئت نظارت شهرستان بندرعباس متشکل از غلامرضا خداپرستی، ایوب دبیری نژاد، عبدالرحیم سپهرتاج، محمد عسکری زاده و صمد حمزه ای نیز طی نامه ای استعفای خود را از مسئولیت شان اعلام کرده اند.

در مهمترین بند این نامه آمده است: برابر با روال قانونی در تأیید یا رد صلاحیت داوطلبین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اگر داوطلبی چه در هیئت اجرایی و چه نظارت شهرستان رد صلاحیت شد، پرونده راهی هیئت عالی نظارت استان شده و پس از بررسی، افراد رد صلاحیت شده اعتراض خود را به هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور برده و در آنجا با دعوت از رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان باید بررسی صورت بگیرد که متأسفانه این امر در خصوص پرونده معترضین استان هرمزگان رخ نداده است وگرنه اعضای مستعفی در صورت طی شدن روال قانونی و تأیید افراد ردصلاحیت شده هیچ گونه مشکلی نداشته و از قانون تمکین می کردند.

این افراد در پایان از استاندار هرمزگان و معاونینش، فرمانداری بندرعباس و سایر دستگاه های اجرایی که در این مدت در همکاری با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش وافری انجام داده اند، تقدیر و تشکر کردند.

از طرفی حسین هاشمی تختی، عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا نیز با اعلام تمکین از قانون، تصریح کرد: نسبت به تأیید صلاحیت های اعلام شده از سوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور مشکلی نداشته و از قانون تمکین کرده و هرگونه شایعه در خصوص استعفایش را رد کرد.

به گزارش ایسنا، حال در فاصله تنها ۹ روز تا برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان و به ویژه شهر بندرعباس باید دید چه سرنوشتی در انتظار هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس خواهد بود؟!

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *