اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ادعای عجیب کارشناس بی بی سی علیه روحانی

“بی بی سی برای نشان دادن چراغ سبز به دولت ایران، به مسایل محیط زیست که مستقیما معیشت مردم را تحت تاثیر قرار می دهند، نمی پردازد؛ به سوء مدیریت ها و فساد محیط زیستی نمی پردازند.”

بازخبر / سام خسروی فرد، کارشناس محیط زیست، در گفتگو با شبکه بی بی سی با انتقاد شدید از سیاست های دولت یازدهم در حوزه محیط زیست گفت: «این دولت شاید یکی از ضد محیط زیست ترین دولت ها پس از انقلاب است.»

خسروی فرد با اشاره به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به مردم در زمینه محیط زیست افزود: «اگر توجه به مسایل محیط زیست کمتر است، کم کاری رسانه هاست؛ رسانه هایی همچون بی بی سی که در خارج ایران دست بازتری دارند اما بنابر مصالحی که خیلی هم روشن است -حداقل برای من- کما اینکه در مکاتبه ای با یکی از مدیران بی بی سی برایم روشن تر شد، برای نشان دادن چراغ سبز به دولت ایران، به مسایل محیط زیست که مستقیما معیشت مردم را تحت تاثیر قرار می دهند، نمی پردازد؛ به سوء مدیریت ها و فساد محیط زیستی نمی پردازند.»

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *