ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

عکاسی که ترسناک‌ترین صحنه دنیا را ثبت کرد! + عکس

مردمان محلی به پلیس گفته اند که این عکس متعلق به دختری که در گذشته در این منطقه بر اثر برخورد با قطار کشته شده است.

بازخبر / عکسی که به تازگی از شبح یک دختر خردسال تهیه شده است جنجال های فراوانی را به همراه داشته است. گفته می شود این عکس در جنگلی در اطراف شهر کمبریج نیویورک تهیه شده است. در این عکس که اواخر ماه مارچ گرفته شده  به نظر می رسد این دختر خردسال مشغول بازی در این جنگل است.

اکنون انتشار این عکس به این فرضیه دامن زده که دختر قابل مشاهده در آن به احتمال زیاد می تواند یک روح باشد. همچنین انتشار وسیع این عکس در شبکه های اجتماعی با واکنش مردم محلی این منطقه همراه بوده است.

بنا به گفته  پلیس آنها تماس های تلفنی را از طرف برخی مردم محلی این منطقه دریافت کرده اند  که ادعا می کنند این عکس متعلق به دختر خردسالی است که در گذشته در این منطقه بر اثر برخورد با قطار کشته شده است.

همچنین یک تاجر محلی ادعا کرد که دختری که در این عکس دیده می شود در واقع مادربزرگ وی می باشد و آنها زمانی که در این منطقه مشغول قدم زدن بودند این عکس را تهیه کرده اند. ” چیک ویلسون ” گفت این عکس می تواند دلیل خوبی برای وجود زندگی بعد از مرگ باشد اما متاسفانه تاکنون هیچ آزمایشی برای اثبات آن انجام نشده است.

پسندیدم(10)نپسندیدم(5)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *